نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
عبدالرسول دری اصفهانی:

با افزایش مشارکت امنیت کشور را بیمه کنیم

عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای معتقد است حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای امنیت کشور را در جهان بیمه می کند.

تدبیر24»عبدالرسول دری اصفهانی ،عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با بیان این مطلب که افزایش مشارکت مردمی تضمین کننده بقای نظام و امنیت و آرامش کشور در برحه حساس کنونی است،گفت :مهم نیست که کدام یکی از کاندیداها گزینه برتر این انتخابات هستند. مهم این است فردی انتخاب شود که بتواند ایران را از گردنه بحران های بین المللی به سلامت عبور دهد.

وی در گفت و گو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی -  ادامه داد: فرد منتخب باید بتواند برای کشور برنامه ای منسجم در حوزه های سیاسی و اقتصادی داشته باشد .

این عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: علاوه بر آن در شرایط حساس منطقه ای که برخی کشورها سعی در ایجاد تنش و رهنمون کردن ما به وضعیت کشورهایی چون سوریه و عراق دارند،روی کار آمدن دولتی خردگرا امری لازم و حیاتی محسوب می شود.

وی تاکید کرد:اگر مردم در تمامی ادوار مختلف انتخاباتی حضور داشته باشند می توانند مسوولان خود را ملزم به پاسخگویی کنند.

به گفته دری اصفهانی از مزایای دیگر مشارکت بالای مردمی این است که نمایندگان ایران در تمامی حوزه های سیاسی و اقتصادی با پشتوانه قابل قبولی پای میز مذاکرات مینشینند و مشکلی از حیث حمایت های مردمی نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: