تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۷۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
مصطفی تاج زاده:

مشارکت امروز رکورد حضور مردمی را می شکند

در طول 40 سال گذشته چنین مشارکتی را ندیده بودم و اگر همین روند تا شب ادامه پیدا کند فکر می کنم تمام رکوردهای انتخاباتی از نظر میزان رای شکسته خواهد شد.

تدبیر24»مصطفی تاج زاده، معاون سیاسی دولت اصلاحات درباره استقبال و میزان مشارکت مردم گفت: در طول 40 سال گذشته چنین مشارکتی را ندیده بودم و اگر همین روند تا شب ادامه پیدا کند فکر می کنم تمام رکوردهای انتخاباتی از نظر میزان رای شکسته خواهد شد و رییس جمهورهم با حداکثر آرا بتواند در پاستور بماند و به عنوان فرد منتخب مردم انتخاب شود.

اودر گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی دکتر حسن روحانی-همچنین با اشاره به نشاط مردم پای صندق های رای اضافه کرد: چیزی که در این بین اهمیت دارد این است که افراد با نشاط در صف ها ایستاده اند و با اینکه در حوزه ای که من حضور دارم باید نزدیک به چهارساعت در صف ایستاد، اما با وجود این باز هم افراد با انگیزه در صف ایستاده اند تا به نامزد منتخب خود رای دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: