نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

مشارکت 80 درصدی مردم شهرستان کرمان در انتخابات 96

فرماندار کرمان از مشارکت حدود 80 درصدی مردم شهرستان کرمان خبر داد.
تدبیر24»«محمدعلی توحیدی» دیشب(جمعه 29 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید استاندار کرمان از ستاد انتخابات شهرستان کرمان از مشارکت حدود 80 درصدی مردم شهرستان کرمان خبر داد و گفت: همه اقدامات ستاد انتخاباتی شهرستان کرمان مطابق قانون بوده است.

وی از رکورد کرمانی‌ها در انتخابات 29 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت:  کرمانی‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رکورد بسیار شایسته‌ای را رقم زدند.

فرماندار کرمان ادامه داد: حدود 405 هزار نفر از واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان کرمان در انتخابات شرکت کردند و این مشارکت نشان از هوشمندی، درایت و شعور بالای مردم کرمان می‌دهد.

توحیدی با بیان این‌که امیدواریم هر چه سریع‌تر کار شمارش آرا انجام و نتایج به وزارت کشور ارسال شود، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای شمارش دقیق و صحیح آرا استفاده می‌کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: