تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 18
کد خبر: ۷۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

پيام تشكر ميرسليم از ملت ايران براي خلق حماسه حضور در انتخابات

سيدمصطفي ميرسليم در پیامی با تبریک به ملت ايران براي خلق حماسه حضور در انتخابات، براي رئيس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.
تدبیر24»متن اين پيام به شرح زير است:

ضمن تشكر صميمانه از حضور افتخار آفرين هموطنان ارجمندم در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهورى، بويژه كسانى كه بر مبناى شناختى بى شائبه، با رأى خالصانه شان به اين جانب ابراز محبت فرمودند، مراتب تبريك خود را به رئيس جمهورى منتخب مردم كه توانست اعتماد اكثريت را به خود جلب كند، تقديم مى كنم.

اميدوارم او بتواند، به فضل خدا در چهار سال آينده با عملكردى حقگرايانه و استفاده از همكاران پاكدست و اتخاذ مديريت درست، موجب افزايش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهورى اسلامى و يكپارچگى ملى و جبران فرصتهاى سوخته گذشته و اعتلاى شأن ايرانيان و پيشرفت ميهن اسلاميمان و مقابله با محروميت و فساد و ظلم و استكبار شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: