نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

موگرینی پیروزی روحانی را تبریک گفت/اروپا آماده همکاری با ایران است

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و اعلام کرد: اتحادیه اروپا آماده همکاری با ایران است.
تدبیر24»فدریکا موگرینی لحظاتی پیش در صفحه توییتر خود نوشت: ایرانیان در حیات سیاسی کشور خود مشارکت پرشوری داشتند. من به رئیس جمهور حسن روحانی بابت پشتوانه نیرومند مردمی که به دست آورده، تبریک می گویم.
وی در ادامه نوشت: اتحادیه اروپا آماده است برای روابط دوجانبه، اجرای کامل برجام، آرامش در منطقه و برآورده ساختن توقعات تمامی ایرانیان همکاری کند.
به گزارش ایرنا، موگرینی به تازگی و قبل از برگزاری انتخابات روز جمعه در ایران، با تاکید بر اینکه درباره تحولات انتخابات ایران و نتایج احتمالی اظهار نظر نمی کند، گفته بود: انتخابات ایران را با دقت و ملاحظه بسیار دنبال می کنیم.در برخی موارد اشتراک نظر و همکاری خوبی داشتیم که از جمله آنها می توان به اجرای توافق هسته ای اشاره کرد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا همچنین گفته بود: ما همکاری خیلی خوبی در این زمینه با مقام های ایرانی داشتیم و خرسندم که آژانس بین المللی انرژی اتمی برای پنجمین بار پایبندی ایران به تعهدات خود را مورد تایید قرار داده و جامعه بین المللی هم با رفع تحریمها به این موضوع واکنش نشان داده است.
موگرینی تصریح کرده بود: طرف اروپایی تعهدی عمیق برای بردن سرمایه ها به سمت ایران و شروع همکاری در زمینه های مختلف نشان داده است.
به گزارش ایرنا، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور ساعاتی پیش گفت تاکنون حسن روحانی 22 میلیون و 796 هزار و 468 رای و سید ابراهیم رئیسی 15 میلیون و 452 هزار و 194 رای کسب کردند. وی افزود: براساس آمار تطبیقی تا این لحظه از مجموع آرای 40 میلیون 76 هزار و 729 رای، تعداد آرای صحیح 38 میلیون و 914 هزار و 470 رای است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: