نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
آسوشیتدپرس:

روحانی گفت که ایرانیان صلح و دوستی می خواهند

آسوشیتدپرس روز شنبه به نقل از حسن روحانی رئیس جمهوری ایران نوشت: پیام انتخابات روز جمعه که وی را برای یک دوره چهار ساله دیگر در این مقام ابقا کرد، صلح و دوستی با جهان است.
تدبیر24»روحانی پس از پیروزی با اکثریت 57 درصدی از بیش از 41 میلیون رای اخذ شده، در یک سخنرانی که از تلویزیون پخش شد، گفت: این انتخابات نشان داد که ایران آماده بهبود و گسترش روابط دوستانه با جهان بر اساس احترام متقابل و منافع ملی خود است.
وی افزود: مردم ایران توهین، تحقیر و تهدید را نخواهند پذیرفت که مهم ترین پیامی است که ملت ما انتظار دارد که همه به ویژه قدرت های جهانی بشنوند. ایران در دوره ریاست جمهوری روحانی به توافق هسته ای 2015 بی سابقه ای دست یافت که بر اساس آن لغو تحریم های اقتصادی بین المللی، رقم خورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: