نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

نبیه بری انتخاب دوباره حسن روحانی را تبریک گفت

«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان روز شنبه در پیامی به حسن روحانی انتخاب دوباره وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
تدبیر24»در پیام بری آمده است: باعث خرسندی است که به شما بخاطر موفقیت در کسب اعتماد ملت عزیز ایران و انتخاب دوباره به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک بگویم.
رئیس پارلمان لبنان افزود: جشن بزرگ دموکراسی که کشور شما شاهد آن بود و مشارکت گسترده مردم در آن که بالاتر از نمونه های مشابه در دنیاست باعث خرسندی ماست.
بری همچنین برای روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد.
در همین حال «جنبش امل» هم که نبیه بری رهبری آن را برعهده دارد در بیانیه ای جداگانه پیروزی حسن روحانی در انتخابات را به وی تبریک گفت.
بر اساس نتایج اعلام شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی با کسب بیش از 23 میلیون رای و 57 درصد آراء بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.
بیش از 70 درصد مردم ایران در این انتخابات شرکت کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: