نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۵۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

قتل باجناغ با تفنگ شکاری

 تدبیر24:  ظهر 22 تیر امسال ماموران پلیس شهرستان سبزوار در جریان کشف جسد مردی در یک مرغداری در حاشیه شهر قرار گرفته و پیگیری پرونده قتل را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با حضور در محل قتل متوجه شدند مرد 31 ساله با ضربه چاقو و شلیک گلوله تفنگ شکاری به قتل رسیده است. ماموران پلیس سبزوار با تکمیل تحقیقات، دریافتند قتل این مرد یک جنایت خانوادگی است و قاتل فراری، باجناق مقتول است. مقتول با باجناق خود اختلاف قدیمی داشت و آنها آخرین بار با هم دیده شده بودند.

پلیس با شناسایی عامل جنایت، او را دستگیر کرد. مرد 45 ساله در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از مدت ها قبل با باجناق خود مشکل داشتم. چند روز بود این اختلافات شدت گرفته بود تا این که دیگر طاقتم تمام شد و تصمیم گرفتم او را بکشم. وی درباره نحوه قتل باجناقش گفت: او را به یک مرغداری در اطراف شهر بردم و در آنجا با هم بحث کردیم. درگیری ها بالا گرفت و من هم کنترل خود را از دست دادم و ابتدا با چاقو ضربه ای به او زدم و بعد با سلاح شکاری به سمتش شلیک کردم.
 
متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: