تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۵۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

قتل باجناغ با تفنگ شکاری

 تدبیر24:  ظهر 22 تیر امسال ماموران پلیس شهرستان سبزوار در جریان کشف جسد مردی در یک مرغداری در حاشیه شهر قرار گرفته و پیگیری پرونده قتل را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با حضور در محل قتل متوجه شدند مرد 31 ساله با ضربه چاقو و شلیک گلوله تفنگ شکاری به قتل رسیده است. ماموران پلیس سبزوار با تکمیل تحقیقات، دریافتند قتل این مرد یک جنایت خانوادگی است و قاتل فراری، باجناق مقتول است. مقتول با باجناق خود اختلاف قدیمی داشت و آنها آخرین بار با هم دیده شده بودند.

پلیس با شناسایی عامل جنایت، او را دستگیر کرد. مرد 45 ساله در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از مدت ها قبل با باجناق خود مشکل داشتم. چند روز بود این اختلافات شدت گرفته بود تا این که دیگر طاقتم تمام شد و تصمیم گرفتم او را بکشم. وی درباره نحوه قتل باجناقش گفت: او را به یک مرغداری در اطراف شهر بردم و در آنجا با هم بحث کردیم. درگیری ها بالا گرفت و من هم کنترل خود را از دست دادم و ابتدا با چاقو ضربه ای به او زدم و بعد با سلاح شکاری به سمتش شلیک کردم.
 
متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: