بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۹۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

آذرخش و 3 جوان مجروح

سه جوان ایذه ای در اثر برخود آذرخش در ارتفاعات کوه چیوه این شهرستان مصدوم شدند.
تدبیر24»فرماندار ایذه جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش بارش شدید باران همراه با رعد و برق در ارتفاعات کوه چیوه باعث مصدومیت سه جوان شد که مصدومیت یک نفر از ‌آنها سطحی بود و در محل مداوا شد و ‌2 نفر دیگر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.
محسن بیرانوند اضافه کرد: پس از برخورد صاعقه به این افراد نیروهای هلال احمر و‌ فوریت های پزشکی برای امداد رسانی و نجات جان آنها به محل اعزام شدند.
فرماندار ایذه گفت: مراحل‌ درمان برای 2 مصدوم ‌انتقال داده به ‌بیمارستان در‌ حال انجام‌ می‌باشد که‌ خوشبختانه پس از آزمایش ها و نوار قلب انجام‌ شده، حال آنان مساعد اعلام‌ شده است.
کوه چیوه در اطراف روستای سراک از توابع دهستان سراک در 10 کیلومتری شهرستان ایذه قرار دارد.
برچسب ها: تدبیر24 آذرخش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: