واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۰۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

اولویت‌ جدی قرارگاه پدافند زیستی

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به برنامه‌های در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مسائل پیشگیرانه و بهداشتی در اولویت اول استان‌های کشور قرار گیرد.
تدبیر24»سردار«رضا مهدی‌پور» در جریان سفر خود به یزد با حضور جلسه شورای پدافند غیرعامل این استان با اشاره به تهیه سند پدافند زیستی در کشور، اظهار کرد: کاهش آسیب‌های تهدیدات زیستی به منظور توسعه اقتصادی کشور از جمله رسالت‌های تعیین شده برای پدافند زیستی در استان‌های مختلف کشور است.

وی استانداران را مسئول آسیب‌های استان دانست و بیان کرد: استانداران باید در حوزه ایمنی زیستی نسبت به شناسایی آسیب‌های زیستی اقدام کرده و آنها را به قرارگاه پدافند زیستی کشور اعلام کنند تا اقدامات لازم برای کاهش و رفع تهدیدات زیستی شناسایی شده انجام شود.

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور، افزود: هدف ما تقویت استانداری‌ها در حوزه آسیب‌پذیری است.

سردار مهدی‌پور با اشاره به ضرورت کنترل آسیب، تصریح کرد: باید بتوانیم در سال‌های آینده به‌گونه‌ای عمل کنیم که مسائل پیشگیرانه و بهداشتی اولویت اول استان‌ها قرارگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رصد و پایش یکی از این اولویت‌هاست که باید ببینیم با چه مسئله‌ای مواجه هستیم و دیگری نیز بحث شناسایی و تشخیص است که الآن متأسفانه یک عقب ماندگی داریم. اتفاقاتی که با آن روبه‌رو می‌شویم را نمی‌توانیم متوجه شویم که علت آن چه چیزی بوده و آیا طبیعی رخ داده یا غیر طبیعی و این یکی از مشکلاتی است که در کلیه استان‌ها با آن مواجه هستیم.

این مقام مسئول پایه برنامه‌ریزی سازمان پدافند غیرعامل را تهدید محوری عنوان کرد و افزود: ما در جهت تقویت شناسایی و تشخیص تهدیدات با استان یزد همکاری می‌کنیم که یک کار بسیار ارزشمند و مناسبی است.

مهدی پور با بیان این ‌ که اقدامات انجام شده در سازمان پدافند غیرعامل استان یزد قابل قبول است، تصریح کرد: استان یزد با توجه به اقدامات مناسب خود، نسبت به دیگر استان‌ها که در هنگام بروز یک آسیب در سراسر آن استان فراگیر می‌شود از مزیت و قابلیت بسیاری خوبی برخوردار است و مشکل این‌چنینی را با آن روبه‌رو نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: