واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

باید به مطالبات فرهنگیان توجه شود

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مسئولان به جای تغییر نام وزارت آموزش و پرورش، بهتر است به فکر حل مشکلات فرهنگیان باشند.
تدبیر24»میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارنظر اخیر معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تغییر نام وزارت آموزش و پرورش به وزارت تربیت رسمی و عمومی، اظهار کرد: وقتی که برنامه‌ای برای اجرا وجود نداشته باشد، طبیعی است که کارها هم به جای آنکه مبتنی بر یافته‌های علمی باشد، بر اساس بافته‌های بی‌حاصل ذهنی انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و دغدغه‌هایی که باید سرلوحه وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: به جای تغییر عنوان وزارت آموزش و پرورش، باید به مطالبات فرهنگیان توجه شود که شب و روز دنبال رسیدن به حقوقشان هشتند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با تاکید بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این بخش، تنوع مدارس است که منجر به مشکلات عدیده‌ و نارضایتی‌های زیادی بین مردم شده است.

میرزاده با بیان اینکه مشکل وزارت آموزش و پرورش با تغییر نام حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بجای تغییر نام وزارتخانه که ابتدایی‌ترین کار ممکن است، بهتر است مسئولان ذیربط به فکر کار‌های برجای مانده این وزارتخانه باشند.

برچسب ها: تدبیر24 فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: