واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز به میزبانی امارات در دبی آغاز می شود که کاراته کاهایی از 29 کشور جهان طی 5 روز در رده‌های سنی مختلف به روی میدان می‌روند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان از امروز با حضور 482 کاراته کا از 29 کشور در دبی آغاز می شود. از این تعداد 164 کاراته کا در بخش بانوان و 318 ورزشکار در بخش مردان برای کسب مدال به مصاف یکدیگر می روند. تیم ایران نیز با ترکیب کامل در دو بخش مردان و زنان در هر سه رده سنی با حریفان به رقابت می‌پردازد.
ایران، عربستان سعودی، قزاقستان، قرقیزستان، کویت، قطر، چین تایپه، ماکائو، ژاپن، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، پاکستان، نپال ،سریلانکا، بنگلادش، کره جنوبی، هند، امارات، سنگاپور هنگ کنگ، یمن، لبنان، اردن، تاجیکستان، مالزی، اندونزی و میانمار کشورهای حاضر در این مسابقات هستند.
امروز سه شنبه در روز نخست این رقابت ها نوجوانان مبارزات خود را برگزار می کنند. طبق قرعه کشی انجام شده علیرضا عنایتی در وزن 52- کیلوگرم دور نخست به دیدار "یاسیر برقی" از عربستان می رود و در صورت برتری با "الماس" از قزاقستان مبارزه می کند. ارشیا دلاور در وزن 57- کیلوگرم در اولین دیدار "کاریسنا" از اندونزی را پیش رو دارد و سپس با یکی از کاراته کاهای تاجیکستان، عربستان يا قزاقستان مبارزه می کند.
صابر پوریان در 63- کیلوگرم دور نخست با "اسعد" از عراق پیکار می کند و سپس "عبدالطیف" از کویت را پیش رو دارد. ضمن اینکه الیاس محمدزاده در وزن 70- کیلوگرم در اولین مبارزه به مصاف "جانگ ینسو" از کره جنوبی می رود و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه قزاقستان و اندونزی می رود. صالح اباذری هم در وزن 70+ کیلوگرم ابتدا با "یرفان" از اندونزی مبارزه می‌کند و در صورت برتری با یکی از کاراته کاهای عراق، سریلانکا و ژاپن پیکار خواهد کرد. در کاتای انفرادی هم علی زند "غلام محمد" از کویت را پیش ور خواهد داشت و دور دوم با سریلانکا مبارزه می کند.
اما در بخش دختران مژده قاسمی در وزن 47-کیلوگرم "مادهو" از سریلانکا را در اولین مرحله دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف "کوبایاشی" از ژاپن می رود. آویشن باقری در وزن 54-کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه اندونزی و چین تایپه پیکار می کند. "دلینی" از سریلانکا اولین حریف ملیکا احدی در وزن 54+ کیلوگرم می باشد. احدی در صورت پیروزی با نماینده چین مبارزه می کند. فاطمه صادقی هم در کاتای انفرادی "وانیسا" از قرقیزستان را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده هند و چین تایپه مبارزه می کند.
این دوره از مسابقات به مدت 5 روز در امارات برگزار خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: