واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷

سوپراستاکس نت هم می آید

پایگاه صهیونیستی ˈدبکاˈ نوشت: موساد سازمان جاسوسی اسراییل و سازمان اطلاعات عربستان قصد دارند با همکاری یکدیگر ویروس ˈسوپر استاکس نتˈ برای منهدم کردن فناوری هسته ای ایران تولید کنند.
به گزارش تدبیر24، ایرنا به نقل از پایگاه اردنی ˈجی بی سی نیوزˈ نوشت: حالیکه وزیر خارجه ایران با هدف فراموش کردن اختلافات موجود و فعالیت برای ایجاد قدرت اسلام متشکل از شیعه و سنی به کشورهای حوزه خلیج (فارس) رفته و اعلام کرده، تهران خواهان ایجاد روابط حسنه با عربستان است و تمایل خود را برای سفر به ریاض بیان داشته ، منابع اطلاعاتی ایران گفتند که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات عربستان قصد دارند، با همکاری یکدیگر ویروس سوپر استاکس نت را برای ویران کردن برنامه های هسته ای ایران تولید کنند.

رسانه های آمریکایی می گویند: ویروس استاکس نت یک ویروس آمریکایی - اسراییلی است که به سامانه اداری در پایگاه های غنی سازی اورانیوم ایران و نیروگاه هسته ای در بوشهر در نیمه سال ۲۰۱۰ حمله کرد.

دبکا به نقل از منابع ایرانی افزود: بندر بن سلطان رییس سازمان اطلاعات عربستان در ۲۴ نوامبر گذشته چند روز بعد از امضای توافقنامه هسته ای ایران با گروه ۱+۵ با تامیر باردو رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) دیدار کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار گروهی از متخصصان رایانه ای سعودی و صهیونیستی حضور داشتند که هدف از آن بررسی راه های تولید برنامه های ویروسی و بدافزارها بود، برنامه هایی که خطر و ویرانگری آنها برای برنامه هسته ای ایران بسیار بیشتر از استاکس نت باشد.

پایگاه جی بی سی نیوز به نقل از دبکا افزود: آمریکا سه سال پیش آمادگی خود را برای همکاری در حمله سایبری به برنامه های هسته ای ایران اعلام کرده بود، اما اکنون باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا متحد ایران شده و با اینگونه حملات موافق نیست و همین مساله باعث شده سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با همکاری متحد جدیدش یعنی عربستان اقدام به حمله سایبری کند.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که عربستان تامین مالی تولید ویروس جدید را برعهده گرفته و منابع اطلاعاتی ایران می گویند که بندر بن سلطان و بوردو رییس موساد چند بار دیگر نیز در شهر عقبه در اردن با یکدیگر دیدار کرده اند.

فاش شدن موضوع این دیدارهای محرمانه، موجب شد سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان در خصوص همکاری اطلاعاتی مستقیم با رژیم صهیونیستی به شدت اظهار نگرانی کند. زیرا انتشار اینگونه اطلاعات موجب تخریب وجهه بندر و تشدید درگیری های داخلی و تضعیف عربستان در منطقه می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: