واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

ورود معلمان به تصمیم‌گیری‌های حوزه تعلیم

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصميم‌گيري‌هاي معلمان در امور مربوط به خود و حوزه تعلیم و تربیت را عامل اعتماد بیشتر به جامعه فرهنگیان دانست.
تدبیر24»عباسعلی باقری با اشاره به دو رخداد شایسته جدید در حال جريان وزارت آموزش و پرورش مبني بر انتخاب دو عضو هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان از ميان معلمان و شیوه پیشنهادی انتصاب مديران مدارس اظهار کرد: اين موضوعات موجب افزايش مشارکت و تصميم گيري هاي معلمان در امورمربوط به خود و حوزه تعلیم و تربیت و موجب نظارت و اعتماد بيشتر جامعه فرهنگیان خواهد شد.

وی افزود: این اقدامات باعث می شود تا شاهد مشارکت حداکثري فرهنگيان تهراني در امر انتخاب دو عضو هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان و انتصاب مديران مدارس باشيم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بزرگترين سرمايه هر سازمانی از جمله صندوق ذخيره فرهنگيان اعتماد و اطمينان خاطر ذینفعان آن سازمان است.

باقری انتصاب مديران مدارس را از طريق شیوه های مردم سالارانه و مشارکت بیشتر خود, زمينه مناسبي براي انتخاب مديران شايسته و توانمند قلمداد و بر اجراي دقيق و موثر اين دو رخداد در بين جامعه فرهنگيان شهر تهران تاکيد کرد.

آيين افتتاحيه ستاد راهبري انتخابات صندوق ذخيره؛ با حضور وزير آموزش و پرورش برگزار شده و بطحايي در اين مراسم  با تأكيد بر استفاده از نظرات فرهنگيان در تصميم گيري ها گفت: سامانه انتخابات الكترونيكي نمايندگان فرهنگيان طرحي براي تقويت مشاركت معلمان در تصميم سازي هاست.

برچسب ها: تدبیر24 معلمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: