واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۰۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

چرخش مثبت"پولادگر" به سمت منتقدان

با توجه به واکنش‌های "محمد پولادگر" نسبت به انتقادات، می‌توان گفت او برای اداره فدراسیون تکواندو تغییر رویه داده است.
تدبیر24»تکواندوی ایران از معدود رشته‌های مدال آور در المپیک و جهان بود که در سال‌های اخیر و دو المپیک اخیر نتوانست آن گونه که باید نتیجه بگیرد و وجود برخی حواشی در فدراسیون تکواندو باعث شد تا انتقادات زیادی نسبت به این رشته پر افتخار ایران صورت بگیرد.

برای مثال، برکناری برخی مربیان تیم ملی مانند "رضا مهماندوست" قبل از المپیک لندن که باعث خارج شدن او از ایران شد، کناره گیری "هادی ساعی" پر افتخارترین ورزشکار و تکواندوکار  المپیکی ایران از فعالیت در این رشته از جمله اتفاقاتی بود که باعث شد هجمه این انتقادات نسبت به فدراسیون تکواندو و رئیس آن بیشتر شود. افرادی مانند "هادی ساعی" و "مرتضی کریمی" سرمربی سابق تیم ملی از جمله این منتقدان بودند که به شرایط مدیریتی در فدراسیون تکواندو نقدهای زیای را در چندوقت اخیر داشته‌اند.

در چند سال اخیر هرگاه پیشکسوت یا فردی از جامعه تکواندو نقدهای خود را نسبت به نحوه مدیریت فدراسیون تکواندو بیان کرده‌، با واکنش‌های تند فدراسیون رو به رو می‌شد. به نوعی می‌توان گفت در این چند سال شاهد بوده‌ایم که منتقدان "پولادگر" جایی در فدراسیون تکواندو و تیم‌های ملی نداشته‌اند و رئیس فدراسیون کمتر تاب انتقادات را داشت. همین مسئله باعث شده تکواندو یکی از پر حاشیه‌ترین رشته‌های مهم ورزشی ایران در این سالها باشد.  

اما با همه‌ی حواشی موجود در این فدراسیون و انتقاداتی که نسبت به رئیس کهنه‌کار تکواندو صورت می‌گرفت، پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون، "سید محمد پولادگر" بار دیگر با کسب صد در صد آرا در این سمت ابقا شد اما نکته قابل توجه در مورد پولادگر پس از انتخاب به عنوان رئیس، تغییر رویکرد او و گفتگو با منتقدان است. نشست پولادگر با هادی ساعی دور از ذهن ترین موضوعی بود که با توجه به رویکرد قبلی پولادگر می‌شد آن را پیش بینی کرد اما پولادگر پس از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو چهره جدیدی از خود نشان داد. رئیس فدراسیون پس از در اختیار گرفتن حکم ریاست خود جلساتی را با منتقدانی چون "هادی ساعی" برگزار کرد که اخبار برطرف شدن مشکلات با پایان این نشست‌ها منتشر شد تا اهالی تکواندو به آینده این رشته پر مدال و استفاده از همه پتانسیل این رشته مهم امیدوار باشند.

به جز جلسه با هادی ساعی، پولادگر نشستی نیز با مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی و منتقد فعلی فدراسیون داشت و زمزمه هایی در مورد همکاری طرفین به گوش رسید.

همچنین چند روز پیش طبق اخباری که منتشر شد، سازمان تیم‌های ملی قصد دارد از نخبگان، پیشکسوتان و افراد با سابقه تکواندو برای شورای فنی تیم‌های ملی استفاده کند. با به وجود آمدن چنین مسائلی می‌توان به تغییر سیاست فدراسیون تکواندو در قبال منتقدان امیدوار شد و حالا باید دید آینده این رشته به کجا می‌رسد و آیا مدال آوری‌های تکواندوکاران ایران در میادین بین‌المللی بار دیگر تکرار می‌شود؟

استفاده از انتقادات پیشکسوتان و نخبگان یک رشته ورزشی می‌تواند به آیند آن کمک کند اما، تکواندو در چند سال اخیر از این مهم استفاده نکرده و تا حدودی هم هزینه آن را با عدم کسب نتایج مطلوب پرداخت کرده است. حال با این سیاست و رویکردی که فدراسیون تکواندو در پیش گرفته، این امیدواری وجود دارد که حرکت تکواندو در مسیر درستی قرار بگیرد و این رشته المپیکی بتواند بار دیگر برای ورزش کشور مدال‌آوری کند.

برچسب ها: تدبیر24 چرخش مثبت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: