واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰

شبکه سه 20 ساله شد

جشن تولد بیست سالگی شبکه سه در برنامه «ویتامین 3» برگزار می‌شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، ویژه برنامه «ویتامین 3» به مناسبت فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس شبکه سه سیما فردا، پنجشنبه 14 آذر ماه ساعت 8 الی 30/9 صبح از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد.

علی زاهدیف تهیه کننده برنامه صبحگاهی «ویتامین 3» درباره این برنامه توضیح داد: جشن بیستمین سالگرد تاسیس شبکه سه سیما که در واقع بیشتر جنبه تقدیر و تشکر از همکاران قدیمی را دارد، فردا در برنامه «ویتامین 3» برگزار می شود. این افراد از جمله کسانی هستند که برای ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها تلاش زیادی کشیده‌اند.

وی در ادامه میهمانان برنامه را برشمرده و افزود: محمد جعفر صافی، اولین مدیر شبکه 3 سیما، جواد خیابانی، محمد رضا حسینیان، حسین رفیعی و افشین زی نوری مجریانی هستند که همکاری خود را سال ها قبل با این شبکه آغاز کرده اند و هنوز هم به فعالیت خود در این شبکه در بخش های مختلف ادامه می دهند.

برنامه «ویتامین 3» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای سید علی ضیاء هر روز صبح ساعت 6 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

این برنامه همچنین روزهای پنجشنبه با حضور یک میهمان ویژه از میان هنرمندان و چهره های سرشناس حوزه های مختلف از ساعت 8 صبح پخش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: