واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

مجلس آماده کمک به آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس حذف هر نوع آزمون تستی در مدارس ابتدایی و حذف مدارس خاص را جای تامل دانست و گفت: آموزش و پرورش باید مراقب دست‌های پشت پرده که منافع غیرقانونی آن‌ها به خطر افتاده باشد.
تدبیر24»سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر آموزش و پرورش و تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش در حذف هر نوع آزمون تستی در مدارس ابتدایی کشور، حذف مدارس خاص و ممنوع شدن توزیع کتاب‌های تستی کمک درسی، گفت: این تصمیم قاطع، انقلابی و خداپسندانه در حذف مدارس خاص که در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود و گام مهمی برای اجرای سند تحول بنیادین درآموزش وپرورش به شمار می‌آید، جای تامل و قدردانی دارد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمادگی لازم برای هر نوع  کمک جهت اجرای احکام بالادستی ازجمله سند تحول و برنامه ششم توسعه به‌ویژه اجرای احکام ایثارگران و رتبه‌بندی معلمان ازسوی مجلس وجود دارد.

وی با تاکید براینکه دست‌های پشت پرده که منافع غیرقانونی آن‌ها به خطر افتاده است فشارهای خود را بر آموزش و پرورش آغاز کرده‌اند که چرا شورای عالی چنین تصمیمی گرفته است، اضافه کرد: اکثریت فرهنگیان و صاحب نظران تعلیم و تربیت سال‌ها چنین درخواستی داشته‌اند.

میرزاده اضافه کرد: کمیسیون آموزش و فراکسیون فرهنگیان مجلس نیز به چنین نتیجه‌ای رسیده بودند و چندین جلسه کارشناسی برای رفع معضلات پیرامون مدارس خاص همچون تیزهوشان و نمونه و کتاب‌های مضر تستی و به اصلاح کمک درسی تشکیل شده بود لذا خواست اکثر صاحب‌نظران تخصصی در مجلس نیز همین بوده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه این تصمیم فضای نشاط و توجه به خلاقیت و هنر و  آموزش مهارت‌های اساسی زندگی را در مدارس که گام مهمی دراجرای سند تحول بنیادین است به همراه خواهد داشت، گفت: ضمن حمایت کامل درخواست برنامه‌ریزی فوری و اساسی برای استفاده از امکانات این مدارس برای تربیت عموم دانش‌آموزان داریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: