واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
با کسب 7 طلا، 4 نقره و 5 برنز

ايران قهرمان کاراته آسيا

تيم ملي بزرگسالان ايران با کسب 7 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز براي نخستين بار موفق شد در مجموع دو بخش مردان و بانوان بر سکوي اول کاراته قاره کهن قرار گيرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از  سايت فدراسيون کاراته، دوازدهمين دوره مسابقات کاراته قهرماني آسيا در شرايطي شب گذشته (جمعه 15 آذر ماه) به اتمام رسيد که تيم ملي بزرگسالان کشورمان با کسب 7 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز براي نخستين بار موفق شد در مجموع دو بخش مردان و زنان بر سکوي اول کاراته قاره کهن بايستد و قهرمان شود.


در اين دوره از رقابت‌ها که با حضور کاراته کاهاي 29 کشور در دبي امارات برگزار شد پس از تيم ملي کاراته ايران، تيم ژاپن با کسب 5 طلا، 3 نقره و 3 برنز در جاي دوم قرار گرفت. تيم چين با 2 طلا، يک نقره و 3 برنز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

تيم‌هاي قزاقستان با يک طلا، 2 نقره و 2 برنز و امارات ميزبان بازي‌ها با يک طلا و 2 برنز به ترتيب در جاي چهارم و پنجم جدول رده بندي قرار گرفتند.

ازبکستان با يک طلا، چين تايپه با 3 نقره و 4 برنز، عربستان با 2 نقره و يک برنز، کويت با يک نقره و 2 برنز، ويتنام با يک نقره و يک برنز تيم هاي ششم تا دهم دوازدهمين دوره مسابقات کاراته بزرگسالان آسيا بودند.

هنگ کنگ با 4برنز، اردن و مالزي هر کدام با دو برنز و ماکائو، هند و پاکستان نيز هر کدام با يک برنز ديگر کشورهايي بودند که کاراته کاهايشان سهمي از مدال‌هاي توزيع شده در جام دوازدهم آسيا را داشتند.

حميده عباسعلي، مجيد حسن نيا، هامون درفشي پور، بهمن عسگري، سجاد گنج زاده (مدال طلا)، پگاه زنگنه و ذبيح الله پورشيب (مدال نقره) و مهسا افسانه، سحرکرجي، فاطمه چالاکي، سعيد احمدي، دلارام دوستي مدال‌هاي برنز رده سني بزرگسالان را کسب کردند.

در جدول رده بندي سيزدهمين دوره مسابقات نوجوانان و جوانان آسيا که طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 آذرماه در سالن حمدان شيخ محمد دبي برگزار شد تيم ژاپن با کسب 11 طلا، 4 نقره و 2 برنز به مقام قهرماني دست يافت. آينده سازان کاراته کشورمان با 5 طلا، 5 نقره و 6 برنز در جاي دوم قرار گرفتند، ازبکستان با يک طلا و 2 نقره مقام سوم را از آن خود کرد.

تيم‌هاي قزاقستان با يک طلا و 3 برنز و امارت نيز با يک طلا و 2 برنز در جاي چهارم و پنجم جدول رده بندي توزيع مدالهاي رده نوجوانان و جوانان آسيا قرار گرفتند.

بر اساس اين گزارش در مجموع رده بندي مدال‌هاي رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ژاپن با 16 طلا، 7 نقره و 5 برنز رتبه اول را به خود اختصاص داد، ايران با 12 طلا، 9 نقره و 11 برنز در جاي دوم قرار گرفت، کويت با 2 طلا، 4 نقره و 6 برنز، قزاقستان با 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز و ازبکستان با 2 طلا و 2 نقره سوم تا پنجم شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: