واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

ماجدی: بیک زاده را مسخره نکنید!

بيک زاده يکي از بازيکنان « دو پاي » فوتبال ايران است که با هر دو پا هم شوت مي زند و هم خوب ارسال مي کند بنابراين اميدوارم از حالا اين رفتارها را فراموش کنيم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، ميرشاد ماجدي در خصوص انتقادات و قياس‌هايي که ميان بيک زاده و ليونل مسي مي‌شود اظهار داشت: به اعتقاد من اين کارها قشنگ نيست و به جاي آنکه ذهن اين بازيکن را آماده کنيم مشغول خود زني هستيم.

وي افزود: بيک زاده يکي از بازيکنان « دو پاي » فوتبال ايران است که با هر دو پا هم شوت مي زند و هم خوب ارسال مي کند بنابراين اميدوارم از حالا اين رفتارها را فراموش کنيم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص قرعه ايران در مسابقات جام جهاني نيز گفت:آرژانتين به خاطر قدرت و تجربه اي که دارد شايد به عنوان تيم اول صعود کند اما ايران، بوسني و نيجريه به يک اندازه شانس صعود دارند. اگر برنامه ريزي مناسب باشد و بازي هاي تدارکاتي خوبي براي تيم ملي در نظر بگيريم مطمئنا صعود ايران دور از دسترس نيست.

وي در پايان در خصوص اينکه تکليف سرپرست استقلال در دو ديدار آينده که وي به مالزي سفر مي کند چه مي شود تصريح کرد:من هنوز با باشگاه صحبت نکرده ام اما امير حاج قاسم را پيشنهاد کردم که در صورت موافقت کادر فني و مديريت او سرپرست استقلال باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: