واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲

حماس:مقاومت تا آزادی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آستانه بیست‌و‌ششمین سالروز انتفاضه اول فلسطین اعلام کرد: شعله‌های انتفاضه هنوز خاموش نشده است و ما تا زمان آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین به مقاومت ادامه می‌دهیم.

به گزارش تدبیر24 به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تنها موجب تقویت عزم و اراده ملت فلسطین به منظور پایبندی به گزینه مقاومت به عنوان راهکاری استراتژیک و سازنده جهت تحقق اهداف و خواسته‌های خود اعم از آزادی و تحقق حق بازگشت خواهد شد.

جنبش حماس رژیم صهیونیستی را از ادامه جنایت‌هایش علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین اعم از قتل و کشتار و کوچاندن و یهودی‌سازی برحذر داشت و تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر این جنایت‌ها ساکت نخواهد نشست بلکه به دفاع از سرزمین، مقدسات و اصول و حقوق ملی خود بر می‌خیزد و به وجب وجب خاک مقدس فلسطین پایبند خواهد ماند.

حماس اعلام کرد که هیچ توافقی را که منجر به پایمال شدن حقوق و اصول ملی فلسطین و هدر رفتن خون شهدا و جانفشانی های اسرا شود، نخواهد پذیرفت.

این جنبش همچنین بر پایندی خود به تحقق آشتی ملی بر اساس برنامه‌های مبارزاتی واحد بین تمامی گروه‌های فلسطینی به منظور مقابله با طرح‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تلاش برای آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین از اشغالگری این رژیم و تشکیل دولت مستقل فلسطین تأکید کرد.

جنبش حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست هرچه زودتر از مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی خارج شده و به همکاری امنیتی با این رژیم که به منافع ملت و مقاومت فلسطین ضربه خواهد زد، پایان دهد. حماس از تمامی ملت فلسطین دعوت کرد، به اصول و حقوق ملی خود پایبند بوده و به مقابله با طرح‌های جنایتکارانه اسرائیل ادامه دهند.

حماس تاکید کرد که شعله‌های انتفاضه فلسطین همچنان در درون نسل‌های فلسطینی روشن است که مقاومت آن را تقویت کرده و خون شهدا و جانفشانی‌های اسرا و ملت فلسطین آن را قوت می‌بخشد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: