واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

حریفان آرژانتین از نگاه ال پاییس

روزنامه ال پاییس اسپانیا به دنبال قرعه کشی جام جهانی نوشت:بوسنی منسجم، ایران ناشناخته و نیجریه مصمم، حریفان آرژانتین در تورنمنت سال آینده هستند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، قرعه کشی جمعه شب جام جهانی 2014 بازتاب گسترده ای در مطبوعات اسپانیا و آرژانتین داشت.

 
این روزنامه اسپانیایی نوشت:این گروه در مجموع مشکلات بسیاری برای آرژانتین که لیونل مسی را در تیم خود دارد و می خواهد سرزمین دشمن تاریخی خود را فتح کند در بر نخواهد داشت.

 
ال پاییس در ادامه در توصیف تیم ملی ایران تصریح کرد: سومین تیم گروه F ایران است که «کارلوس کی روش» باتجربه، سرمربی سابق رئال مادرید و دستیار آلکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد آن را هدایت می کند.

 
این روزنامه اسپانیایی افزود:اکنون هدف ایران پشت سر گذاشتن مرحله نخست است که در سه حضور قبل در سال های 1978 ، 1998 و 2006 نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

 
ال پاییس نوشت:هرچند که فوتبالیست های ایران ناشناخته هستند، اما رضا قوچان نژاد مهاجم این تیم در استاندارد لیژ بازی می کند و جواد نکونام فوتبالیست تکنیکی و خلاق قدیمی معروف لیگ اسپانیا و اوساسونا که اکنون در استقلال بازی می کند به تیم ملی بازگشته است .

 
این روزنامه نوشت: از نظر تئوری، ایران ضعیف ترین تیم این گروه است .

 
روزنامه های آرژانتینی نیز نوشتند: تیم ملی سفید و آسمانی پوش آرژانتین چه از نظر حریفان و چه از نظر ورزشگاه هایی که بازی های خود را در مرحله نخست انجام خواهد داد، خوش شانس است.

 
روزنامه لا ناسیون نوشت:آرژانتین خوش شانس است که در مقابل بوسنی، ایران و نیجریه بازی خواهد کرد.علاوه براینکه در گروه اف قرار گرفته و دیدار خود را مقابل حریف اروپایی در روز 15 ژوئن در ریودو ژانیرو آغاز خواهد کرد.

 
روزنامه کلارین نیز تاکید کرد که قرعه کشی روز جمعه به آرژانتین لبخند زد.

 
روزنامه اوله نیز در مطلبی به قرعه کشی جام جهانی پرداخت و نوشت : آرژانتین در گروه «زندگی» قرار گرفت؛ قرعه کشی به سابه یا و آرژانتین لبخند زد.

 
شبکه تلویزونی ورزشی تیک اسپورت نیز تصریح کرد: در صورتی که آرژانتین به مرحله یک هشتم برسد با فرانسه ، سوییس ، هندوراس یا اکوادور روبرو خواهد شد که در این زمینه هم خوش شانسی به آرژانتین رو کرده است.

 
همچنین روزنامه اینترنتی اینفو بائه نوشت: آرژانتین گروه مطلوبی در جام جهانی دارد و به دلیل قرار گرفتن در گروه اف، دیدار فینال با برزیل دور از انتظار نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: