واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

درب پذیرش ایده ها باز باشد

جشنواره صنعتی رسم با موضوع ایده پردازی وشریک پذیری در صنعت لوازم خانگی به همت انجمن علمی مکانیک دانشگاه تهران ١٦ اسفند چهارشنبه برگزار شد.
تدبیر24»در این مراسم مهندس رضا امیدوار تجریشی رییس خانه صنعت تجارت جوانان ایران ضمن تقدیر تشکر از برگزاری این همایش بارویکرد ایده پردازی و طراحی در صنعت ابراز خشنودی و امیدواری کرد و خواستار نزدیکی بیشتر انجمن علمی دانشکده مکانیک به صنعت شد.

امیدوارتجریشی برای درک بهتر صنعت و امکان تاثیر گذاری در آن خواستار نزدیکی و تعامل بیشتر دانشجویان و مسئولین دانشگاه با محیط های صنعتی شدند و خاطر نشان کرد:  باید صنعت لوازم خانگی و البته دیگر صنایع شرایط بازدید از خطوط تولید خود را برای اساتید و دانشجویان فراهم کنند و درب پذیرش ایده ها و پیشنهادات علمی و فنی را به روی متخصصین باز کنند.

تجریشی در ادامه با اشاره به آمار صادرات و واردات لوازم خانگی در ایران از وسعت و ظرفیت بازار  و آینده این صنعت و لزوم حمایت های جدی از کالای ایرانی سخن گفتند و به دلایل  شکست برخی برندها به علت ضعف در سیستم برند سازی و تبلیغات نیز پرداختند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با اشاره به توانمند بودن صنعت ایران در بازارهای صادراتی اشاره ای و مقدمات زمینه ورود به این بازار بزرگ را  داشتن محصولات با کیفیت در کنار ایده و طرح های جدید دانست و خواستار آشنایی بیشتر اساتید و دانشجویان با نرم افزار های تولیدی و... شد.

در پایان خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران از دانشجویان فعال این همایش حمایت خود را اعلام کرد و قول مساعدت و همکاری بیشتر را با دانشکده فنی مهندسی را در پیشبرد اهداف همایش داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: