واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۷۳
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
یادداشت سردبیر/

تولد رسانه امید در روز استقرار اعتدال

حضور این رسانه نوپا نه به دستور که به پشتوانه صدای خروشان 18 میلیون ایرانی سرفراز و دلهای بی قرار میلیون ها ایرانی دیگر که از امروز و این روزها به فردای بهتر ایران گره خورده میسر شده است . . .
تدبیر24 : همیشه نوشتن برای آغاز به کار و یا تعطیلی یک رسانه یکی از سخت ترین کارهای خبرنگاران و مدیران رسانه  بوده است . رسانه هایی که با هزاران امید و آرزو برای تبدیل شدن به صداهای حقیقی مردم پای در عرصه می گذارند اما افق روشن و چشم انداز معینی برای فردا های خود ندارند . این بار اما موضوع فرق می کند . اگرچه در کوران بالا آمدن سایت های خبری که نتیجه اعمال فشار های متعدد فضای دولت قبلی به رسانه های مکتوب و بحران های مختلف امنیتی ، معیشتی و حتی مساله های ساده تری مانند تهیه کاغذ برای این گونه رسانه ها بوده است تولد یک رسانه جدید اینترنتی به خودی خود مساله جدید و جذابی نیست اما دیدگاه هایی که باعث شد جمعی از بهترین اصحاب رسانه دور هم جمع شوند و ایده راه اندازی تدبیر 24 را به مرحله عمل برسانند قطعا می تواند نوید نواهایی خوش در عالم رسانه و بلکه سیاست باشد .

از روزی که سایت بازتاب سابق فضای جدیدی را در حوزه رسانه ای کشور گشود تا امروز که سایت های زیادی با عناوین و اشکال مختلف در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند، سایت های خبری فراز و نشیب های زیادی را طی کرده اند . اقبال مردم به مطالعه این سایت ها گرچه شاید رکورد تیراژ بسیاری روزنامه ها و آمار بازدید خبرگزاری ها را جابه جا کرد اما متاسفانه دید واقع بینانه ای را به مدیران هدیه نداد چرا که هنوز هم که این نوع رسانه ها به عنوان ارکان مهم اطلاع رسانی جامعه جای خود را میان مردم باز کرده اند باز هم به عنوان رسانه های رسمی شناخته نشده، در مراسمات رسمی خبری دعوت نمی شوند و حتی از حقوقی همانند حقوق سایر رسانه ها برخوردار نیستند .این ها همه در شرایطی بود که تبلور این نوع رسانه ها در دولتی روی داد که کم ترین اعتقاد را به رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی داشت و برخورد انفعالی با رسانه را عملاٌ در دستور کار خود قرار داده بود  .

در چنین شرایطی بود که تعدادی از خبرنگاران و فعالین رسانه ای جوان رسانه های مختلف دور هم جمع شدیم و ایده راه اندازی پایگاه خبری متفاوتی که بتواند به عنوان یک خط شکن در میان فعالیت روتین و غیر چالشی سایت های خبری عملا جایگاه رسانه را به عنوان بلندگوی دموکراسی و مطالبه گری مردم و خط دهنده نقاد اما دلسوز برای حاکمیت احیا کند را مطرح کردیم . برای راه اندازی تدبیر24 ساعت ها جلسه مشورت و برنامه ریزی و شنیدن پیشنهاد و انتقاد با خبرگان سیاست ، اجتماع و رسانه برگزار کردیم که نکند رسانه داری ما را از ماموریت های حقیقی یک رسانه مدرن و  در خدمت مردم باز دارد . بر همین اساس بود که شاکله سایت را بر مبنای مشارکت همه قشر های مردم بنا کردیم .

تدبیر 24 در حقیقت با رویکرد تحلیلی و بعد خبری شکل گرفته است تا در میان بررسی های و تحلیل های مختلف روز ، کاستی های  مدیریتی حاکمیت برای پیشرفت هرچه بهتر کشور مشخص و پرداختن به مطالبات به حق مردم  در دستور کار قرار گیرد. این سایت با استقرار دولت تدبیر و امید پا به عرصه وجود گذاشته است اما به هیج وجه سایتی دولتی و متکی به هیچ جریانی نیست بلکه صرفا برای همراهی و پویایی در مسیر اعتدال خواهی که رئیس جمهور محترم توانست با طرح آن امید و نشاط را در اوج دوران شکاف اجتماعی طبقات مختلف جامعه به کشور برگرداند شکل گرفته است . تدبیر 24 آمده است تا بازوی کمکی دولت باشد برای رفع تنگناهایی که ملت در سالیان گذشته به آن گرفتار شده اند و میراث شوم باقی مانده ای برای دولت جدید است . این سایت آمده است تا پیوند مستحکم و رابطی باشد بین آرمان هایی که دولت اعتدال و رئیس جمهور محبوب آن را پی می جوید و گره هایی که مردم می خواهند از زندگی شان رفع شود تا بدان جا که ایران سربلند به آن جا که شایسته آن است برسد  و آرمان و پیام 24 خرداد ماه مردم که رای به عقلانیت و اعتدال بود حفظ شود.

ما آمدیم تا نسل جدیدی از فعالیت حرفه ای رسانه ای را با رویکرد مردم محوری و مشارکت مردم و نخبگان در تولید محتوای یک رسانه را به منصه ظهور بگذاریم و تلاش کنیم به عنوان یک سایت خبری متفاوت بر اساس خواسته های مخاطبانمان حرکت کنیم . از این رو بود که در همین مسیر حتی به موجب تبعیت از شعار زنده باد مخالف من بخش منتقدین را برای اولین بار در میان سایت های خبری ایجاد کردیم تا حتی منتقدین شرایط موجود هم در این سایت مجال مناسبی برای طرح دیدگاه هایشان داشته باشند . بخش روشنفکران جوان و خبرنگاران افتخاری هم به عنوان ابتکاری نو در رسانه های برای حضور مردم و نخبگان در بطن یک رسانه به وجود آمدند .

حضور این رسانه نوپا نه به دستور که به پشتوانه صدای خروشان 18 میلیون ایرانی سرفراز و دلهای بی قرار میلیون ها ایرانی دیگر که از امروز و این روزها به فردای بهتر ایران گره خورده میسر شده است و به همین دلیل در ادامه راه نیز به یقین نیازمند همراهی صمیمانه همین مردم است .

تولد تدبیر 24 را با تقارن اولین روز استقرار دولت اعتدال به فال نیک می گیریم و به ندای امید و اعتدال و همراهی شما مخاطبان این راه دراز را آغاز می کنیم . . .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
2
11
به میمنت و مبارکی . امیدواریم در سایه حق تعالی و ید با برکت مقام معظم رهبری ؛ شما نیز در تعالی و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید کوشا باشید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
1
9
مبارکه ان شاالله
درویشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
0
4
با سلام و احترام
مدیریت پایگاه خبری تحلیلی ساجدنیوز نیز به نوبه خود آغاز به کار پایگاه تدبیر 24 را خدمت مدیریت و تحریریه محترم تبریک عرض می تماید
و انشالله امیداوریم در سایه حق تعالی و ید با برکت امام خامنه ای ؛ شما نیز در تعالی و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید کوشا باشید
من الله توفیق
درویشی
مذیریت ساجدنیوز
sajednews.com
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
1
8
کار ارزنده ایه مبارک باشه
مدیر پایگاه تشکر
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
1
9
مثل سایت فرارو نظرات رو منتشر کنید .

خیلی موثره ها :)
دلسوخته
|
Finland
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
7
سلام
مبارک باشد
انشات لله سعی شود نقد ونظر در سایت باشد و برای توجیه کردن عملکرد روسا نباشد. نقد های منصفانه به دور از هر گونه تعصب باشد
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
5
با سلام...
اول اینکه امیدوارم کاملا بروز و در خط مقدم خبری باشید...
اگر نظرات موافق و مخالف را منتشر کنید، بازدید از سایت شما بالا خواهد بود... البته این امر کمی رانت اهنین را می طلبد برابر فیلترینگ که امیدوارم تا انرا داشته باشید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
7
سلام
اگه برای جواب نظر ها هم مثبت و منفی بزارین بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آره این کار خیلی میتونه خوب باشه .
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
2
5
سلام، خیر مقدم عرض می کنم، کاش همکاران رسانه ای دکتر روحانی یک خبرگزاری و یا یک روزنامه و یا یک مجله (ماهنامه) تحت عنوان «کلید» راه اندازی می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
که چی بشه؟
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
5
سلام ا اول تبریک بعدش کاش اسم سایتو کلید میذاشتین سزیعتر جا می افتاد.کلیددات کام بهتر بود.سعی کنید از این خبرهای در و پیت مثل فلان بازیگر با همسرش و از این قبیل نذارین.سایتی که بخواهد توی همه زمینه ها فعالیت کنه معمولا موفق نمیشه ( مثل سایت تیک ) باید سعی کنید از سایت اینده انلاین الگو بگیرین یا سایت دگربان روزانلاین چهار تا خبر میزنن مهم و دقیق.. اگه نظرهام براتون مهم است که که کامل براتون بنویسم.
برنج سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
0
شماباسامان24 نسبت نداری؟به هرحال به شما وتیم تان تبریک میگم.بابل-برنج سادات-سیدجمشیدحسینی
پاسخ ها
خورشت
| Iran (Islamic Republic of)
شماره تلفن و آدرس فروشگته رو هم میذاشتین که برسیم خدمتتون!!
خوب تبلیغ میکنی ها جمشید جون!
احمد
|
United States of America
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
4
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت تمامى مسولان و ايجادكنندگان تدبير24!!!
اميدوارم روال كاريتون دفاع از حقوق همه مردم در برابر دستگاه حاكمه باشيد نه برعكس! دستگاه حاكمه خودش رسانه ميلى داره و نيازى به سايت و خبر گزارى حمايت كننده نداره!!!
زنده باد دولت تدبير اميد!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
2
سایت خوبی دارید ولی اگر دولت روحانی یک اشتباهی انجام داد چه کار می کنید؟

رسانه اون هم با خط مشی اصلاح طلبی باید متوجه رای و نظر مردم باشه تا حتی از دولت روحانی هم در صورت اشتباه انتقاد کنه

به نظر من این که سایت هایی با اسم های اعتدال و تدبیر و اینها میان درست نیست و بعد یه مدت از کار میفتند.

رسانه باید گرایش سیاسی داشته باشه ولی نه اینقدر که وارد جزئیات بشه و استقلالش زیر سوال بره

پیشنهاد می کنم نام سایت خود را عوض کنید یا اگر نمی شود رنگ سایت را به رنگ «سبز»تغییر دهید
این طوری وامدار دولت نیستید و منش اصلاح طلبی پیدا می کنید که در صورت اشتباهی از دولت هم می توانید از دولت یازدهم انتقاد کنید

وگرنه در رودربایستی می مانید و به جایی اینکه وامدار مردم باشید وامدار دولت می شوید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
0
0
تبـــــــریـــــــــــــــــــک ، تبــــــــــــــریــــــــــــــــک به همراه سلامتی و موفقیت برای شما زحمتکشان گمنام که یکی از سخت ترین کارها را انجام میدهید مخصوصا در این شرایط و یک خسته نباشید ویزه رئیس جمهور خوش پوش ، خوش تیپ ، خوش بیان ، و همکاران و همراهان و دوستان گذشته ، حال و آینده و بزرگانی که از ایشان همایت کرده و خواهند کرد ، و اینکه مردم ایران و مخصوصا جوانان حامی شما هستند و خواهد بود و در آخر ضمن تبریک مجدد به تدبیر 24 برای تولد به امید اینکه سالیان سال در این مسئولیت به مردم خدمت کنید و خواهش میکنم حامی دولت مضلوم دکتر روحانی و یاران شریفشان باشید و از قول ما جوانان بگویید که : رئیس جمهور محبوب ما ، خیالتان جمع که ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و بعد از خداوند متعال ، سرمایه و حامی شما خواهیم بود برای همیشه ، میگویم همیشه چون میدانم که دکتر روحانی و همکاران و همراهانشان چه سختیها و مشکلاتی دارند از همین بدو شروع که همه دیدند که هنوز دولت مظلوم کارش را شروع نکرده ، فهاشی و توهینها شروع شده و این خود نشانه محبوبیت و مقتدر بودن شخص دکتر روحانی و همکاران و وزرایشان میباشد ، میگویم وزرا زیرا چه هر کدامشان رای آورند چه نه ، ما آنها را وزیر دولت تدبیر و امید میدانیم ، موفق باشید و خدا پشت و پناه شما روزنامه نگاران و خبرنگاران شریفی که بدون منابع و رانتهای خاص مانند بعضی از سایتهای خاص ، خالصانه تلاش و کوشش در جهت روشنایی افکار عمومی میکنید
مکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
1
0
با سلام و احترام
مدیریت پایگاه مجازنیوز نیز به نوبه خود آغاز به کار پایگاه تدبیر 24 را خدمت مدیریت و تحریریه محترم تبریک عرض می تماید

http://funmaxtv.mihanblog.com/
نظر شما: