واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

همه میلیاردرها در پرسپولیس

نکته جالب توجه اینکه هدایتی در کنار این شرط، پیشنهادهايی را هم به رویانیان داده که می‌تواند مثلث میلیاردرهای سرخ را در این تیم تشکیل ...

 تدبیر24: شرایط مالی حاد و بحرانی پرسپولیس، محمد رویانیان را سخت به تکاپو انداخته تا در روزهایی که پایه‌های صندلی مدیریتی‌اش به شدت لرزان است، اتفاق حاشیه‌ای جدیدی مانند آنچه سید جلال حسینی ظرف 10 روز گذشته رقم زد، رخ ندهد. مدیرعامل پرسپولیس که این روزها با انبوهی از چک‌های برگشت خورده بازیکنان فعلی و سایر طلبکاران پرسپولیس مواجه است، یک مشکل بزرگ و اساسی دیگر را هم پیش روی خودش می‌بیند.
به گزارش قانون، عدم پرداخت قسط دوم پول باشگاه عجمان که به انتقال جنجالی و پر سروصدای خلعتبری به پرسپولیس مربوط می‌شد، پرسپولیسی‌ها را با تهدید جدی باشگاه اماراتی مواجه کرده است. اولتیماتوم جدی والبته چندین باره مدیربرنامه‌های خلعتبری مبنی بر نارضایتی و تهدیدهای جدی مسئولان باشگاه عجمان و آب پاکی که حسین هدایتی بابت عدم پرداخت قسط دوم خلعتبری روی دست پرسپولیسی‌ها ریخته بود، سردار رویانیان را مجاب کرد تا برای متقاعد کردن عابربانک فوتبال ایران قدم جلو بگذارد و نشستی را با حسین هدایتی ترتیب بدهد که چندان هم از وضعیت موجود پرسپولیس و نارضایتی‌هایی که بابت مدیریت رویانیان به‌وجود آمده ناراضی نیست! هدایتی که در مصاحبه‌های خودش صراحتا به عدم پرداخت قسط دوم پول عجمان اشاره کرده بود و به پرسپولیسی‌ها این توصیه را داشت که به دنبال فرد خیر جدیدی باشند، در نشست با رویانیان صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد که حکایت از کمک مالی مشروط به پرسپولیس داشت. عابربانک فوتبال ایران که ظرف چند سال اخیر تلاش‌های بسیاری برای رسیدن به کرسی مدیرعاملی پرسپولیس و عضویت در هیات مدیره سرخ‌ها را داشته، از فرصت به‌وجود آمده استفاده کرد و بابت کمک‌های مالی درخواستی مدیرعامل پرسپولیس شرط جدیدی را مطرح کرد. حسین هدایتی که بعد از رای اعتماد وزیر ورزش و جوانان نیز برای خودش فرش قرمز پهن کرده بود و به استقبال عضویت در هیات مدیره و حتی مدیرعاملی پرسپولیس پیش رفته بود، این بار از طريق مدیرعامل فعلی پرسپولیس خواسته خودش را مطرح کرد و مدعی شد که در صورت عضویت در هیات مدیره جدید سرخ‌ها که به‌زودی معرفی خواهد شد، حاضر به پرداخت قسط دوم پول‌عجمان‌و مطالبات بازیکنانی نظیر سید جلال حسینی و مارکو سپانوویچ است که بابت مطالبات معوقه شان به شدت معترض هستند. هدایتی که همچنان مصرانه در کمین کرسی مدیریتی پرسپولیس است از رویانیان خواسته که این موضوع را با وزیر ورزش در میان بگذارد و پیشنهاد حضورش در هیات مدیره پرسپولیس را به گودرزی بدهد. نکته جالب توجه اینکه هدایتی در کنار این شرط، پیشنهادهايی را هم به رویانیان داده که می‌تواند مثلث میلیاردرهای سرخ را در این تیم تشکیل بدهد. هدایتی با اشاره به بدهی‌های سنگین مالی پرسپولیس و مشکلاتی که پیش روی این تیم است، بحث کمک مالی علي انصاری و بابک زنجانی به سرخ‌ها را مطرح کرده و مدعی شده که می‌تواند پای غول‌های تجاری را به پرسپولیس باز کند! البته شروط و پیشنهادهاي هدایتی در حالی مطرح شده که جایگاه محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس کاملا متزلزل است و وزیر ورزش همچنان مصرانه به دنبال چینش هیات مدیره و معرفی مدیرعامل جدید سرخ‌هاست و بعید به نظر می‌رسد که عمر مدیریتی رویانیان به تحقق آمال و آرزوهای هدایتی قد بدهد!

استقلال- کاسپین قزوین در جام حذفي

تیم فوتبال استقلال عصر امروز ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی اولین بازی‌اش را در مرحله یک سی‌ و دوم جام حذفی انجام خواهد داد.حریف آبی‌پوشان تهرانی، تیم دسته دومی‌کاسپین قزوین است. تیمی‌ناشناخته برای کادر فنی استقلال. همین مسئله می‌تواند بازی را جذاب کند و قزوینی‌ها شاید بتوانند برای تیم بزرگ استقلال دردسرساز شوند. قطعا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش می‌دانند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هیچ تیمی‌را نباید دستکم بگیرند. حتی اگر حریف‌شان تیمی‌از لیگ دسته دوم باشد.سرمربی استقلال به احتمال فراوان در این مسابقه بیشتر از بازیکنانی استفاده می‌کند که کمتر در لیگ برتر به آنها بازی رسیده است و به همین دلیل شاید امروز شاهد استقلالی متفاوت در میدان باشیم. قطعا قلعه‌نویی به بازیکنان اصلی تیمش برای دیدار روز شنبه با فجرسپاسی در لیگ برتر استراحت می‌دهد.البته خسرو حیدری به دلیل محرومیت از فصل گذشته و محمد مهدی نظری به دلیل بیماری‌ سرماخوردگی در بازی با کاسپین غایب هستند.دیدار با استقلال و پخش مستقیم بازی بهترین فرصت برای بازیکنان تیم کاسپین قزوین است تا توانایی‌های خود را به اهالی فوتبال نشان دهند و آنها با انگیزه‌ و توانی مضاعف به مصاف آبی‌پوشان تهرانی خواهند رفت. روی کاغذ شانسی برای پیروزی و صعود کاسپین قزوین وجود ندارد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. وقتی رئال‌مادرید شنبه ‌شب در جام حذفی اسپانیا مقابل تیم دسته سومی‌متوقف می‌شود، شاید استقلال هم به سرنوشت رئال مادريد دچار شود. البته اگر حریفش را دستکم بگیرد.برنده این مسابقه در مرحله یک شانزدهم باید با ملوان انزلی بازی کند. ملواني که این روزها در لیگ برتر خوب نتیجه می‌گیرد، برخلاف وضعیت مالی‌‌اش از نظر فنی شرایط خوبی دارد.
منبع:قانون

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: