واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

نشان افتخار نقاشی هنگ کنگ درایران

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دیلم استان بوشهر گفت: میترا دیلمی دختر هفت ساله عضو این کانون موفق به کسب نشان افتخار از اولین مسابقه نقاشی کشور هنگ کنگ شد.
به گزارش تدبیر24 قمر غلامیان در گفت وگو با ایرنا افزود: این کودک توانست دربین آثار ارائه شده کودکان 52کشور جهان ، نشان افتخار رقابت بین المللی هنری را که در سال 2013 میلادی با موضوع ˈفرهنگ کشور منˈ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار شد، از آن خود کند.

وی اظهارکرد:این نقاش خردسال دیلمی ، در نقاشی خود که موضوع آن آداب و رسوم ایرانیان است، شب یلدای یک خانواده ایرانی را به تصویر کشیده است.

غلامیان گفت: اثر این کودک نقاش ، پارسال به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ارسال شد و پس از برگزیده شدن از سوی این کانون به تهران ارسال و سپس به عنوان یکی از اثرهای برتر کشور به این رقابت بین المللی معرفی شد.

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم افزود: در نخستین دوره مسابقه بین المللی نقاشی هنگ کنگ 11 هزار و 543 اثر از 52 کشور جهان شرکت داده شده بود که از این میزان 368 اثر آن به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران اختصاص داشت.

وی بیان کرد:از میان این تعداد کشور شرکت کننده ، میترا دیلمی توانست این افتخار با ارزش را برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و استان بوشهر کسب کند.

غلامیان گفت: یک نشان و هفت دیپلم افتخار، دستاورد کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی از اولین مسابقه بین المللی نقاشی هنگ کنگ بود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: