واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰

کوهنورد مشهدی زندانی شد

کوهنورد امریکایی که 10 سال پیش با بریدن دستش در میان صخره‌زندگی خود را نجات داده بود به اتهام ضرب و شتم و درگیری بازداشت شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از شبکه ایران، آرون رالستون کوهنورد معروف در آن زمان به تنهایی به ارتفاعات اوتا صعود کرده بود که به علت حادثه‌ای در میان صخره‌ها گیر افتاد، در حالی که هیچ‌کس از موقعیت او خبر نداشت برای بازگشت به خانه تنها یک راه داشت و آن هم جا گذاشتن دست گیرافتاده‌اش در میان صخره‌ها بود. او این تصمیم سخت را گرفت و با جسارت فراوان با چاقوی جیبی دستش را از مچ قطع کرد تا خودش را نجات بدهد. او پس از نجات، کتابی در این باره نوشت که پرفروش‌ترین کتاب سال شد. رالستون که در آن سال‌ها شهرت فراوانی یافته بود با ساخت یک فیلم از زندگی‌اش با عنوان «127 ساعت» شهرتی جهانی یافت.

این کوهنورد پس از نجات با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به گزارش پلیس، رالستون در درگیری اخیرش زنی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود که با این اتهام به زندان افتاد. طبق گفته سخنگوی پلیس، رالستون تا تعیین وثیقه از سوی قاضی در زندان خواهد ماند. هنوز جزئیات بیشتری درباره زنی که توسط این مرد مشهور مضروب شده و انگیزه او از این حادثه فاش نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: