واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

آغاز عرضه آپدیت 4.4.2 اندروید

تنها چند روز پس از انتشار خبر عرضه آپدیت اندروید 4.4.1 کیت‌کت برای گوشی‌ نکسوس 5 گوگل، اکنون گوگل قصد دارد آپدیت 4.4.2 را برای دستگاه‌های نکسوس خود عرضه دارد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، در حالیکه آپدیت قبلی عمدتا روی ارتقای عملکرد دوربین نکسوس 5 تمرکز داشت، نسخه جدید عرضه شده صرفا شامل رفع اشکالات فنی دستگاه می‌شود.

هنوز هیچگونه فهرست رسمی از سوی گوگل در مورد تغییرات گوشی پس از دریافت نسخه 4.4.2 منتشر نشده اما اپراتور اسپرینت برخی تغییرات را ذکر کرده که شامل رفع اشکالات نرم افزاری مختلف و ارتقای امنیتی دستگاه می‌شود.

این آپدیت برای گوشیهای نکسوس 5، 4، 7 و نکسوس 10 عرضه شده است. کاربرانی که هنوز دستگاه نکسوس خود را به آپدیت 4.4.1 نداده باشند می‌توانند مستقیما آپدیت 4.4.2 را روی گوشی خود نصب کنند.

مدیر بخش مهندسی اندروید گوگل اعلام کرده نسخه 4.4.1 اندروید کیت‌کت چندین مورد ارتقاء را برای دوربین گوشی نکسوس پنج به همراه خواهد داشت.

دیوید بورک - رییس بخش مهندسی اندروید گوگل - تایید کرد که دوربین نکسوس 5 پس از ارتقا اندروید این گوشی به 4.4.1 فوکوس و شاتر سریع‌تری خواهد داشت.

این امر به معنای این است که تصاویر گرفته شده با نکسوس 5 پس از ارتقا گوشی به اندروید 4.4.1 رو‌شن‌تر است و دوربین لرزش کمتری خواهد داشت، اما ممکن است نویز تصاویر نسبت به قبل بیشتر شود. همچنین میزان وایت‌ بالانس تصاویر نیز نسبت به قبل بهبود خواهد یافت.

نسخه‌ جدید اندروید علاوه بر ارتقای کیفیت تصاویر باعث عملکرد سریع‌تر نرم‌افزار دوربین خواهد شد و یک ثانیه زودتر از نسخه قبلی بالا خواهد آمد.

آپدیت جدید اندروید برروی نکسوس 5 همچنین مشکل بازشدن قفل صفحه کلید از طریق تشخیص چهره را روی نکسوس 5 حل می‌کند. در حال حاضر استفاده از تشخیص چهره برای بازکردن قفل صفحه نمایش ممکن است گاهی مواقع دچار مشکل شود و حل این مساله احتیاج به ری استارت گوشی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: