واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

اسکورسیزی قصد بازنشستگی دارد

«مارتین اسکورسیزی» که تا دور روز پیش به عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره فیلم مراکش در این کشور حضور داشت، در جمع خبرنگاران اعلام کرد علی‌رغم میلش به زودی از عالم کارگردانی کناره‌گیری خواهد کرد.

تدبیر24: »مارتین اسکورسیزی» که تا دور روز پیش به عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره فیلم مراکش در این کشور حضور داشت، در جمع خبرنگاران اعلام کرد علی‌رغم میلش به زودی از عالم کارگردانی کناره‌گیری خواهد کرد.


»
مارتین اسکورسیزی»، فیلمساز هالیوودی که ریاست هیات داوران جشنواره امسال مراکش را به عهده داشت، در روز پایانی این جشنواره در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد که احتمالا به زودی از عالم کارگردانی کناره گیری خواهد کرد.

»
اسکورسیزی» گفت: پس از ساخت یکی دو فیلم دیگر علی‌رغم میلم حتما خودم را بازنشسته خواهم کرد.

وی افزود: از کار با «لئوناردو دی‌کاپریو» در پنج عدد از فیلم‌هایم، نیروی دوباره گرفتم. آرزوی ساخت فیلم خیلی زیاد دیگری را دارم و همانطور که می‌دانید دیگر 71 ساله شده‌ام و اگر قرار باشد باز هم فیلم بسازم، یکی دو فیلم دیگر است و بعد از آن دیگر ادامه نخواهم داد.

آخرین همکاری «اسکورسیزی» و «دی‌کاپریو» در فیلم «گرگ وال استریت» بوده است که ساخت آن اخیرا به پایان رسیده و قرار است ماه مارس در رقابت‌های سینمایی اسکار نیز شرکت کند.

این فیلمساز هالیوودی گفت: دلم خیلی برای زمانی‌که جوان بودم و آرزو داشتم، انواع مختلف فیلم را تجربه کنم و برای ساخت آن‌ تلاش می‌کردم، دلم برای آن‌موقع تنگ شده ولی خوب آن زمان دیگر به اتمام رسیده، زمانی‌که سن شما بالا می‌رود و خانواده‌دار می‌شوید، وظایف زیادی شما را احاطه می‌کند که ملزم به انجام آنها هستید.

وی در ادامه افزود:ولی خوب من برای حدود 10 سال خیلی خوش‌شانس بودم که همزمان با انجام وظایف در قبال خانواده‌ و سرمایه‌گذاران فیلم‌های، پروژه‌های مورد علاقه‌ام را دنبال کنم.

»
اسکورسیزی» درباره علاقه‌اش به دی‌کاپریو نیز گفت: استفاده از دی‌کاپریو در فیلم‌هایم از یک ایده فریبنده آغاز شد، چون او برای بازی در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون به شهرت زیادی رسیده بود، زمانی‌که من فیلم «دار و دسته نیویورکی‌‌ها» و «خلبان» را ساختم ، مردم همواره از من می‌پرسیدن که او یک بازیگر است؟ من می‌گفتم، بله. ما متوجه شدیم که او به شدت به من برای ساخت فیلم ایده و نیرو می‌دهد، زمانی‌که شما پیرتر می‌شوید، هم از نظر بدنی ضعیف می‌شوید هم ممکن است مشکلات متعدد مالی به شما فشار بیاورد، همه این فشارها ممکن شما را به جایی برساند که با خودتان بیندیشید که آیا قادر به ادامه کار هستید؟ هیجان و اشتیاق او همواره برای ادامه راه به من انرژی می داد و هم‌اکنون نیز او امید بخش من برای ادامه بقیه راه است.

بنا بر این گزارش، فیلم «گرگ وال استریت»، یک کمدی سیاه سه ساعته درباره یک کلاهبردار مالی بدنام به نام «جوردن بلفورت» است.

این فیلم روز گذشته از سوی مؤسسه فیلم آمریکا به عنوان یکی از ده فیلم برگزیده سال 2013 معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: