واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۰۹۶۷
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

سناریوی جدید تندروها برای حمله به خاتمی و روحانی

این نماینده تندرو مجلس و از همفکران جبهه پایداری به تکرار ادعاهای بی اساس همفکرانش در سال های گذشته نیز پرداخته و گفته است که “البته آقای خاتمی نشان داده ...
تدبیر24: این البته اولین باری نیست که همفکران این نماینده تندرو به دلیل ترس از محبوبیت خاتمی، حملات همه جانبه علیه او را آغاز می کنند. رسایی گویا فراموش کرده که برای مطرح شدن یکی از محبوب ترین روسای جمهور تاریخ کشور نیازی به حضور "تطهیری" که او مدعی آن شده نیست.

یکی از نمایندگان تندرو مجلس از فرصت حضور احتمالی سیدمحمد خاتمی در مراسم خاکسپاری نلسون ماندلا برای تکرار حمله به رییس جمهور اسبق کشورمان نهایت استفاده را برده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حمید رسایی که کمتر از یک ماه قبل بعد از پذیرش انگشت نگاری در سفارت آلمان، به این کشور سفر کرده بود، مدعی شده است که "آقای خاتمی به دلیل نقشی که در فتنه ۸۸ داشت، نه تنها قطعاً به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران در این مراسم شرکت نمی‌کند، بلکه خاتمی را حتی نمی‌توان به عنوان یک چهره ضد استکباری دانست که در این مراسم شرکت ‌کند.”

این نماینده تندرو مجلس و از همفکران جبهه پایداری به تکرار ادعاهای بی اساس همفکرانش در سال های گذشته نیز پرداخته و گفته است که "البته آقای خاتمی نشان داده که سابقه خوبی هم در سفرهای خارجی ندارد، از ملاقات با برخی افراد مثل «جورج سوروس» گرفته تا اخذ کمک مالی از برخی شیوخ کشورهای منطقه در سفر به کشورهای خارجی؛ به همین دلیل دستگاه‌های امنیتی موظف به کنترل و مراقبت از وی هستند!”

این ادعاهای عجیب رسایی در حالی برای چندمین بار در سال های گذشته تکرار می شود مدعیان آن علاوه بر ترویج ادعاهای کذب، به برخی از برنامه های کاری رییس جمهور اصلاحات در زمان ریاست جمهوری او هم رحم نمی کنند!

رسایی که به همراه تعدادی از همفکران خود همواره از هر فرصتی برای تکرار ادعاهای بی اساس و اثبات نشده خود علیه بزرگان کشور از جمله آیت الله هاشمی و سیدمحمد خاتمی استفاده می کنند، این بار سناریوی دیگری را در ذهن خود چیده و تلویحا مدعی شده است که دولت روحانی در ۴ سال آتی شکست خواهد خورد و به همین دلیل اصلاح طلبان و هواداران دولت به دنبال آماده سازی مجدد خاتمی برای ریاست جمهوری هستند!

رسایی مدعی شده است "برآورد آنها این است که دولت آقای روحانی در ۴ سال آینده دچار شکست سنگینی خواهد شد، چون این دولت، دولت کار نیست، بنابراین می‌خواهند یک جایگزینی برای آقای روحانی در جریان خودشان داشته باشند و فعلاً از آقای روحانی تا نزدیک انتخابات ۴ سال آینده بهره‌برداری می‌کنند تا بتوانند از خاتمی تطهیر شده در وقت مناسب استفاده کنند.”

این البته اولین باری نیست که همفکران این نماینده تندرو به دلیل ترس از محبوبیت خاتمی، حملات همه جانبه علیه او را آغاز می کنند. رسایی گویا فراموش کرده که برای مطرح شدن یکی از محبوب ترین روسای جمهور تاریخ کشور نیازی به حضور "تطهیری” که او مدعی آن شده نیست.

منبع:بهاران نیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
1
8
اینا رو ولشون کنی دور ایرانو سیم خار دار میکشن! بابا اولویت دولت خاتمی ارتباط با کشورهای منطقه و جهان بود که کلی ازش این ملت منفعت بردند و تحریمها شکسته شد. حالا انصافه که دستش رو از هر تریبونی کوتاه میکنید و بعد هرچی دلتون میخواد بهش افترا میزنید. اگه به فتنه گری باشه سال 88 احمدی نژاد با اون نطقهای تاریخیش از همه بیشتر فتنه کرد. چرا احمدی نژاد رو محکوم نمیکنید؟! تا دور بعد انتخابات مجلس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درست میگید شما اولویت اقای خاتمی ارتباط با کشورهای منطقه و جهان بود در اون هشت سال کاری ازشون ندیدیم جز سفر کردن اینم که تحریم نداشتیم به خاطر این بود که ایران حیاط خلوتشون بود مسئله انقلابی بودن نبودهمه دیپلمات و تاجر بودند سفیر ایران تو غرب اکبر گنجی بود دوست خاتمی خوب معلومه هر وقت اونجا میرفت و میره ارش انگشت نگاری نمیکنند
بعدشم ما به ایشون افترا نبستیم اقایون هم مثل اقای روحانی یکی دوتا از امار عملکرد اقای خاتمی را ارائه دادند نباید که ناراحت بشید
درباره نطقهای تاریخی اقای احمدی نژاد هم باید به عرض شما برسونم که یکم برگردید به قبل از فتنه 88 کیا تو محافلاشون تو روزنامه های زنجیریو سایتاشون بگم بگم راه انداخته بودند فکر کنم اگه دو سه تا از این امارها را هم بدند یه یکم به تاریخ و حافظتون کمک میکنه
احمدی نژاد را هم محکوم کردند بنده خدا را محاکمه میخاند بکنندش حتما اتهاماتشم خوندی و میدونی شاکیاشم کیا هستند که به نظر من قوه قضائیه باید یه همون پروندش که با اقای لاریجانی درگیر شدند رسیدگی کنند اما من موندم چرا شما ها محاکمه کردن مهدی هاشمی و فائزه هاشمی را نمیخاهید تازه دنبال تطهیرشونم هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
1
8
شماها چی؟ شماها هم به دنبال رئیس جمهور کردن جلیلی هستید که چپ و راست براش میتینگ ترتیب میدین و تو رجا مرتب گزارش کارای هفتگیش رو پخش میکنید؟! نه داداش کافر همه را به کیش خود پندارد. این سالوس بازی ها فقط از شما برمیاد. خاتمی باید از انزوا دربیاد تا مملکت باهاش از خفقان دربیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
24
14
حرف زدن در مورد رئیس جهمور اسبق خاتمی افراطی گری است، بعد توهین به رئیس جمهور سابق آقای احمدی نژاد که در سایت خودتون به وفور مشاهده میشه افراطی گری نیست؟؟؟؟
خجالتم خوب چیزیه،من شما رو دیدم از سنگ پای قزوین عذرخواهی کردم انقدر روتون زیاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من نوعی وقتی به زندگیم در طول هشت سال خاتمی نگاه می کنم و اون رو با دوران احمدی نژاد مقایسه می کنم ناخودآگاه افراطی میشم و هر چی از دهنم بیرون میاد به فرد مورد نظر میگم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در تهران هوا بارانی است و جون میده برای اب درمانی بعض ها به قول حاج مجمود اب رو ......
درود بر اعتدال
| Iran (Islamic Republic of)
افراطی گری چرندیاتیه که طی 8 سال بدون مدرک به بزرگان نظام از تریبونهای حکومتی و دولتی(با هم) مطرح شده ولی هیچ وقت جرئت محاکمه علنی نداشتند. اگر جرم مرتکب شده اند که خونشان از سایرین رنگین تر نیست.علنی محاکمه کنید تا ملت قضاوت کند .
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ای ناشناس !
حضرت حجت الاسلام سید محمد خاتمی رو با محمود احمدی مقایسه نکن !!!
تفاوت از آسمان است تا هسته ی زمین !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
7
19
حیف از لباس پیامبر که در تن امثالی چون این آقایان است
پاسخ ها
شکارچی
| Iran (Islamic Republic of)
اره واقعن یارو لباس پیامبر تنشه بعد میره ایتالیا چش چرونی و خانم بازی
زنده باد مخالف ایشون
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
14
7
آقایان عقل کل چرا فکر میکنید کسی نباید به این سران فتنه از گل بالاتر نگفت جز این است که درکفش شما هم ریگ است و بدینوسیله میخواهید خودتان را هم تطهیر کنید اگر راست می گوید چرا کاندید شام در صحنه نماند تا ببینید رایتان چقدر است
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ای ناشناس !
کسانیکه رایشان جمعا حدود 0.1 مردم نمی شود نباید برای کسانیکه بالای 50% رای مردم را دارند کری بخواند !!!
شما برو همون رجانیوز رو مطالعه کن ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
4
تو برو اب میوه تو بخور! نمیخواد نگران انتخابات آینده باشی. بالاخره یه چیزی میشه حاج آقا‍! ولی هر چی باشه هیچ وقت به ضرر امثال تو نخواهد بود.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
3
16
دوستان عزیز انشاالله منتظر تدبیری دیگر در انتخابات آتی مجلس باشید که طوفانی در راه است . . .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
باید صبر کنیم تا انتخابات مجلس بعدی.مجلس بعدی تلافی می کنیم.فکر کنم اونموقع شریعتمداری خود کشی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
4
14
مجلسم اصلاحاتی بشه رسایی دق میکنه هه هه
پاسخ ها
درود بر عقلانیت
| Iran (Islamic Republic of)
انشاء الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!!!
امیدوارم آرزوش رو به گور ببری!!!!!!!!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
13
3
توي سايت مزخرف شماجاي دزد و داروغه انگار عوض شده،
رسايي خيلي هم آدم شريفيه،چون خاتمي رو قبول نداره افراطيه!؟
همه ي آدماي مؤمن اين مملكت از خاتمي متنفرن،پس در نتيجه همه اونا افراطين، اونوقت دختر پسراي مخبط و داغون و قرطي دانشگاه ما كه تعداد كمي هستن و واسه سيد كف و سوت ميزنن آدماي سالمي هستن؟
پاسخ ها
خدا را شکر که بار دیگر عقلانیت به مملکت برگشت
| Iran (Islamic Republic of)
کی گفته شما مومنی؟؟؟
ملت مومن نیست که توی انتخابات تو دهن افراطی گری زده؟
هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
متأسفم واسه ادب و تربیت شما دانشجو محترم پس اشتباه نیست که به امثال شماها افراطی و تندرو میگویند لطفاً مقداری در گفتارت تجدیدنظر کن و شخصیتت را با اسم دانشجو خدشه دار نکن بسی سعادت در آینده ات درخشان است ای دانشجو محترم !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست محترم

بسیاری از افراد متدین هم هستند که به آقای خاتمی علاقه دارند. شما که نمیتوانید معیار تدین افراد را همخوانی آن با افکار خودتان بدانید. بسیارند افرادی که نه قرطی هستند نه داغون بلکه متدین هم هستند و به آقای خاتمی هم علاقه دارند. اتفاقا مشکل شما این هست که هر کسی رو که مثل شما فکر نکنه کافر و ملحد می دونید. درست مثل تکفیری های وهابی. مشکل این نیست که آقای رسایی آقای خاتمی رو قبول نداره. ایشان یک انسان عاقل هستند و می توانند برای خود معیارهایی داشته باشند و یک عده را قبول نداشته باشند یا قبول داشته باشند. مشکل اینجاست که ایشان و دوستانشان هر کسی را که قبول ندارند میگویند او ضد دین و مفسد و ملحد است و این یعنی افراط. ایشان و دوستانشان در انتخابات هیچ کس را به غیر از کاندید خود قبول نداشتند و همه را منحرف می دانستند. خوب این یعنی چی؟ آیا این معنی جز افراط دارد که ایشان همه کسانی را که شورای نگهبان تائید صلاحیت کرده است ناصالح می دانستند

و در پایان لازم می دانم تا از همه دوستان خواهش کنم اجازه بدهند تا شرایط کشو آرام و صمیمی باشد و فراموش نکنند که میکروب همیشه در جای ملتهب اجازه رشد و نمو پیدا می کنه
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو احتمالا منظورت از "دانشجو" اینست که از اقوام برادران دانشجو که یکی پس از دیگری به شایستگی عزل شدند هستی و از شما سخن دیگری انتظار نیست !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حق داری! هرکس پامنبری امثال رسایی باشه و از خودش فکر مستقل نداشته باشه بازیچه دست افراطیها میشه دیگه. عاقبت هم توهم میزنه که خودش و دور و بری هاش فقط مومن و مسلمونن! برادر معنای مومن رو تحریف کردند دادن به خوردت. برو آدم باش! برو درست فکر کن!
محمدرضا
|
Finland
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
1
10
اگر روحانی مثل احمدی‌نژاد هفته‌ها صبر می‌کرد و بودجه را با تأخیر و در یک دفتر چهل‌برگ به مجلس می‌داد، این‌طوری نمایندگان محترم به فکر استعفا کردن نمی‌افتادند!
اگر احمدي در شرایط آقای روحانی بودند، لابد می‌گفتند بگذارید آن‌قدر استعفا بکنند تا استعفادان‌شان بترکد!
به هر حال الآن دو پرونده در مجلس هست که خیلی مهم است؛ یکی پرونده کارت‌های هدیه سازمان تأمین اجتماعی و دیگری همین بودجه. پس بهتر است به جای این‌که صدای کارت‌های هدیه بیرون بیاید، صدای استقلال و غیرت و شجاعت و جسارت نمایندگان از مجلس به گوش برسد
دکترحاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
1
10
مدیران دولتی ضمن مذاکره وگفتگوبامخالفان،درصددتحقق شعارهای آقای روحانی باشندوهرگزازعقلانیت خارج نشوند.
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
2
به امید رسوا شدن افرادی چون رسایی و .... ....!
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
7
به امید رسوا شدن افرادی چون رسایی و .... ....!
رامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
1
شايد من از اين تيريپ
مذهبيا نباشم_ولي با حرفاي رسايي موافقم
خاتمي هيچي نيست.
يه آدم مك. . . ،يكي نيست بگه بابا تو كه سرتا پاي افكار غربيه
اين لباس ديگه چيه تنت؟
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
1
جالبه خاتمي با همه ي اون جلف بازيا واسه شما معتدل! و آدم حسابيه! و آدماي درست حسابي مثه رسايي افراطي!!
آنتي فتنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
1
خاتمي جز دست دادن با خانم هاي اجنبي
و اشاعه ي بي بند و باري تو جامعه چيكار كرد؟
خاتمي هيچ جايگاهي تو جامعه نداره ، ملت ٩دي سيلي آبداري به اين جماعت زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کلا ملت جالبی داریم
تو 9 دی به قول شما سیلی محکمی به این جماعت زدن

ولی تو 24 خرداد سیلی محکم تری به اون جماعت زدن

!!!
شيوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
7
4
چيه همش اسم خاتمي رو مي چسبونيد به دكتر روحاني،خاتمي اگه امسال كانديد ميشد يه ميليونم رأي نمي اورد.
دانشجوی 2
|
Germany
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
4
0
مثل اینکه آقایان هموطن و سعید خیلی دلشان سوزش دارد ضمنا هیچگاه اکثریت به معنای حق بودن نیست بلکه فقط به دست گرفتن کرسی اجرایی مملکت میباشد پس ما را از نتیجه انتخابات آینده نترسانید چون قائل به تکلیف هستیم نه نتیجه وچون مملکتمان را دوست داریم هرکس با هر بینش برای آن کار کند تشکر خواهیم کرد وحرف آقای دانشجو هم درست است اکثریت مومنان از فتنه گران و حامیان آنها تنفر دارند چه خوشتان بیاید یا نه هر نامی را هم دوست دارید میتوانیدبه آنها نسبت دهید چیزی را عوض نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو اگر خیلی مومنی چرا با نام مومن کامنت نمیذاری مومن؟! بعد هم ظاهر مذهبی داشتن با مومن بودن فرق داره حاجی. خیلی امیدوار نباش که در جبهه حقی برادر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دانشجو 2

شما را دعوت می کنم به آرزوی عاقبت بخیری برای خودت و فراموش نکن که شمر ملعون نیز زمانی جانباز صفین بود. پس خیلی به حق بودن خودت و عاقبت بخیریت مطمئن نباش
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
4
یارب روا مدار که گدا معتبر شود..ایشان از پرداخت نشدن یارانه میلیاردی به روزنامش ناراحته داداش.ایشان و بذر پاش و اقا سعید مرتضوی وحاج محمود کم از بیت المال ارتزاق کردند وبا همه پول و قدرت امنییتی وغیره یک میلیونم ارزش و اعتبارو منش ووجاهت و وقارو محبوبیت خاتمی و ندارند و اینجاس که درد دلشان اوت میکنه.
توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
3
نفرین بر تندروها
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
1
این دانشجو که وجود نداره حتی اسمشو بگه بفرمایند شما به چه کسی میگید مومن? اقایانط که 8سال مملکت رو به این روز انداختن حتما مومن هستند ! ملاک شناخت افراد چیه ? مومن بودن هر فرد شخصیه . عملکرد افراد رو باید دید . بعضی افراد از وضع موجود سود میبرند . بنابراین مخالف ا صلاحاتند .وضع معیشت مردم ر نمیبینی ? حتما شما هم از اون دسته هستی که در رفاهند و فکر مردم و مملکت نیستند . امثال اقای رسایی بین مردم جایگاهی ندارند.
نظر شما: