واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

خبر خوش برای کار جویان

معاون برنامه و بودجه استانداری تهران گفت: ظرف ۲ ماه آینده سایت کار افرینی در استان تهران راه اندازی و در اختیار عموم قرار می گیرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از باشگاه خبرنگاران، نعمت ا... ترکی درباره کم و کیف راه اندازی سایت کار آفرینی گفت: با توجه به بررسی ها و نیاز سنجی کارجویان استان تهران بعضی از افرادی که نیازمند مشاغل شرکتی ثبت شده هستند و تا به حال نتوانسته اند شاغل شوند می توانند در نرم افزار اشتغال ثبت نام کنند.

ترکی افزود: با راه اندازی این سایت کارجویان می توانند بدون هیچ رفت و آمد فیزیکی و فقط با مراجعه و ثبت اطلاعات، مهارت و تحصیلاتشان در این سایت عضو شوند تا در اسرع وقت مسولان با درخواست کارفرما برای کارجویان شغل مورد نظرشان را ارئه دهند.

وی بابیان اینکه متاسفانه با هماهنگی های انجام شده با وزارت کار و رفاه اجتماعی اما بعضی از عوامل برای اخذ مجوز و راه اندازی سایت همکاری لازم را انجام می دهند ، خاطر نشان کرد: انتظار این است که فعالیت سایت در حد سقف و رقم پیش بینی باشد در ضمن با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی این سامانه ۲ ماه آینده در استان تهران راه اندازی و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: