واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

برفی و بارانی شدن تهران تا پایان هفته

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه با ورود سامانه جدید بارشی، تهران و بویژه استان‌های واقع در نیمه جنوبی کشور برفی و بارانی شده‌اند، گفت: از اوایل هفته آینده نیز یخبندان برای اکثر استان‌های کشور پیش بینی شده است.
تدبیر24: احمد وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید که از اواخر شب گذشته از سمت شمال‌غرب به کشور وارد شده است، اظهارداشت: این سیستم هم‌اکنون روی استان‌های جنوبی و منطقه زاگرس فعال شده است و از شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری تا کهکیلویه و بویر احمد و آذربایجان را درگیر بارش برف و باران خواهد کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا فردا فعال خواهد بود، ادامه داد: پیش بینی می‌شود شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و جنوب همدان و همچنین بخش‌هایی از استان مرکزی تا جمعه بیشترین بارش را تجربه کنند. وی یادآور شد: همچنین پیش‌بینی می‌شود بارش برف قابل توجهی نیز در ارتفاعات استان البرز، شمال استان تهران و مازندران را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی به تدریج از شمال‌شرق کشور خارج می‌شود، ادامه داد: از اوایل هفته آینده نیز شاهد ریزش هوای سرد و افت قابل توجه دمای هوا در کشور بویژه استان‌های واقع در نیمه شمالی باشیم. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به یخبندان و سرد شدن هوا در کشور، بیان داشت: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده مصرف حامل‌های انرژی در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور افزایش یابد.

به گفته وظیفه، بیشترین افت دما در استان‌های گیلان و مازندران و دامنه‌های شمالی البرز خواهد بود که با بارش برف قابل توجه همراه است. وی درباره تغییرات دمایی در استان‌های مختلف یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در هفته آینده در آذربایجان‌ها ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد نسبت به شرایط فعلی کاهش یابد ضمن آنکه دمای هوا در استان تهران و نواحی جنوبی دامنه‌های البرز ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد نسبت به شرایط فعلی طی روز یکشنبه هفته آینده کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اختلال رفت و آمد بویژه در ارتفاعات جاده‌های کوهستانی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایش و افزایش مصرف سوخت در منازل، انتظار می‌رود تمهیدات ویژه در نظر گرفته شود. وظیفه یادآور شد: طی امروز و فردا بارش برف در ارتفاعات تهران پیش‌بینی می‌شود که این شرایط همراه با کاهش دما و همچنین بارش باران در سطح شهر تهران نیز دور از انتظار نیست.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: