واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

علم الهدی:عسگر اولادی منحرف نشد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: مرحوم حبیب الله عسگراولادی در طول شش دهه فعالیت خود هرگز دچار انحراف نشد زیرا خود را به روحانیت فقاهتی پیوند زده بود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، آیت الله علم الهدی در مراسم چهلم مرحوم عسگر اولادی در مسجد امام صادق (ع) افزود: زمانی که فعالیت فداییان اسلام محدود شد عسگر اولادی جذب هیچ جریان سیاسی دیگری حتی نهضت آزادی نشد.

وی ادامه داد: عسگر اولادی پس از آشنایی با امام (ره) گمشده خود را یافت و تا آخرین لحظه عمر خود در تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری تردید نکرد.

علم الهدی با اشاره به مصاحبه های اخیر عسگراولادی در باره فتنه اظهارداشت: برخی خودی ها به اشتباه تصور کردند وی نگاهی متفاوت با رهبری در موضوع فتنه پیدا کرده است و به وی جفا کردند.

نماینده مجلس خبر گان رهبری افزود: از طرف دیگر برخی هواداران فتنه نیز قصد مصادره وی را داشتند اما واقعیت این بود که عسگراولادی می خواست ریزشی را به نظام برگرداند و هرگز در تشخیص فتنه با رهبری زاویه پیدا نکرد.

امام جمعه مشهد به مکاتبات خود و مرحوم عسکر اولادی اشاره کرد و گفت: وی در این نامه پذیرفت که جریان فتنه به رهبری استکبار جهانی و دستیاری عناصر خارج نشین و عده ای از کارگزاران داخلی طراحی شده بود، اما برخی از آنان را مفتون (فریب خورده) می دانست نه فتان ( فتنه انگیز).

وی افزود: عسگراولادی معتقد بود نباید بگذاریم مفتون ها ریزش کنند من در جواب نامه او نوشتم: از آنجا که مفتون یا فتان بودن موضوعی قلبی است بعد از آشکار شدن مظاهر فتنه و طرح جمهوری ایرانی و هتک حرمت ولایت فقیه چرا بازهم افرادی بیانیه دادند و این شعار ها را رد نکردند و بلکه تایید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با اشاره به مصاحبه 12 مرداد ماه سال جاری عسگراولادی گفت: چند روز پیش از بستری شدن، وی در مصاحبه مشروحی به فتنه گرانی که قصد مصادره وی را داشتند انتقاد کرد و گفت: اگر شما دلسوز نظام هستید جایگاه ولایت فقیه را تبیین کنید و در مقابل هتاکی به ولایت فقیه ساکت ننشینید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: