واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان

استاندار کرمان گفت: برای تسهیل جذب سرمایه گذاری خارجی، دفتر وزارت امور خارجه در کرمان هفته آینده تاسیس می‌شود که مجوز این کار در زمان آقای نجار اخذ شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" در نخستین جلسه شورای اداری استان با قدردانی از مردم کرمان و خدمات آقای نجار استاندار سابق، با بیان سیاست‌های استانداری اظهارکرد: سرلوحه کار مدیران استان اجرای منویات مقام معظم رهبری است و باید این را برای خود تکلیف دانسته و عملی کرده و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید را عملیاتی کنیم.

رضایت مقام معظم رهبری رضایت خداوند و رضایت مردم، رضایت رهبری است

وی افزود: معتقدم رضایت مقام معظم رهبری رضایت خداوند و رضایت مردم، رضایت رهبری است، پس ولایت مداری خدمت رسانی خالصانه به مردم می باشد.

رزم حسینی تصریح کرد: ظرفیت انقلاب بسیار زیاد است و همه ولایتمدار و خدمتگزار بوده و سیاست‌های دولت و به تبع، استانداری کرمان این است که براساس محور اعتدال جلو برویم و اهل مشورت و قانون گرایی هستیم.

مشی ما در استان پیروی از سیاست‌های رییس جمهور است

وی با بیان اینکه مشی ما در استان پیروی از سیاست‌های رییس جمهور است، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و موظف هستیم برای مردم خدمت و کار کنیم، معیار، خدمتگزاری است و هر کس در این زمینه کار کند ارزشمدار و ولایتمدار است و ظرفیت انقلاب بسیار بیشتر از این می باشد.

نرخ بهره وری در ادارات دولتی بسیار پایین است

مقام عالی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه باید از همه نیروها و ظرفیت‌ها برای استان استفاده کنیم، اظهارکرد: نرخ بهره وری در ادارات دولتی بسیار پایین است و باید برای تحرک اقتصادی ادارات چابک شوند.

وی ادامه داد: زمان کمی برای جبران عقب افتادگی و رسیدن به کشورهای در حال توسعه داریم و مدیران نباید اجازه دهند وقت کارکنان به بطالت بگذرد.

استاندار کرمان گفت: نیاز داریم نرخ بهره وری را بالا ببریم و نقش مدیران در راهبری پیشرفت استان اساسی است و باید کارگشای مردم باشند و نباید به روزمرگی دچار شوند.

از کارهای فرعی و تشریفاتی خودداری کنیم

وی تصریح کرد: باید به کارهای اصلی بپردازیم و از کارهای فرعی و بعضاً تشریفاتی خودداری کرده و تلاش اصلی در جهت توسعه استان باشد.

رزم حسینی بیان کرد: خدمتگزاری به ایثارگران و خانواده شهدا و ارج نهادن به آنها، امری مسلم است و در جوهره هر انسان خداجو هست که در این مسیر حرکت کند.

اهل مشورت و تعامل هستم/ اختیاراتم را با کسی شریک نمی شوم

استاندار کرمان افزود: اهل مشورت و تعامل هستم، سعی می‌کنم تصمیم گیری درست انجام دهم و اختیاراتم را با کسی شریک نمی شوم و اجازه ندارم در تصمیم گیری ملاحظاتی را داشته باشم.

رزم حسینی گفت: باید انسجام مدیریت برای پیشرفت استان داشته باشیم و از همه مشورت می‌گیرم و سعی می کنم رضایت نسبی را در استان فراهم کنم.

تغییر مدیریت تغییر اختیارات مسوولیتی است/ از همه گروه‌ها استفاده خواهم کرد

وی تصریح کرد: تغییر مدیران امری طبیعی است و در واقع تغییر مدیریت تغییر اختیارات مسوولیتی است و مقامات جمهوری اسلامی مادی نیستند و مسوولیت‌هایی است که از فردی به فرد دیگر واگذار می‌شود.

استاندار کرمان اظهار کرد: تلاش من این است رسم کاردانی و تجربه را رعایت کنم و با توجه به اینکه همه گروه‌ها در ظرفیت بزرگ انقلاب تحت رهبری مقام معظم رهبری جا دارند، از همه گروه‌ها استفاده خواهم کرد.

برای رسیدن به فرهنگ ایده آل و اسلامی نیاز مبرم به فعالیت اقتصادی داریم

وی بیان کرد: تلاش اصلی استانداری با کمک مدیران در جهت توسعه همه جانبه است و برای رسیدن به فرهنگ ایده آل و اسلامی نیاز مبرم به فعالیت اقتصادی داریم.

رزم حسینی ادامه داد: توسعه همه جانبه و در دستور کار قرار دادن منویات مقام معظم رهبری سیاست ماست و برای جبران عقب افتادگی استان باید درهای مدیران و فرمانداران برای سرمایه گذاران باز باشد و شان سرمایه گذار برابر است با شان کارآفرین و از بین بردن فساد و مشکلات.

مقام عالی دولت در استان کرمان در ادامه تاکید کرد: همدلی که در استان به وجود آمده باید بلندمدت باشد و رسانه‌ها باید در این راستا حرکت کنند و بیایید این همدلی را حفظ کرده و برای منافع استانی از حق خودمان بگذریم که در این صورت کار انجام خواهد شد.

3700 پروژه نیمه تمام در استان و 300 میلیارد تومان بدهی

استاندار کرمان در ادامه گفت: 3700 پروژه نیمه تمام در استان و 300 میلیارد تومان بدهی به این طرح‌ها وجود دارد و سیاست این است که طرح‌ها تکمیل شود و گره استان کرمان تامین مالی برای اتمام پروژه‌هاست و بخش خصوصی می تواند این طرح ها را تکمیل کند.

وی تصریح کرد: به زودی کارگروهی متشکل از بانک‌ها، صاحبان طرح‌ها و اتاق بازرگانی تشکیل می‌دهیم که این گره مالی به دست همه باز شود.

رزم حسینی بیان کرد: حلقه اقتصاد و امنیت به هم پیوسته است و باید اقتصاد را وارد کنیم تا امنیت تامین می‌شود و در صدد پررنگ تر کردن بخش نظامی و امنیتی معاونت سیاسی امنیتی هستیم.

وی افزود: همکاری با دستگاه‌های نظارتی باید انجام شود و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند به حکم قانون عمل کنند و نباید آبروی کسی ریخته شود؛ مدیران حرمت دارند و اگر خطایی شده تذکر داده شود تا اصلاح و یا تغییر داده می‌شود.

وی در پایان گفت: برای تسهل جذب سرمایه گذاری خارجی، دفتر وزارت امور خارجه در کرمان هفته آینده تاسیس می‌شود مجوز این کار در زمان آقای نجار اخذ شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: