واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
بعد از فوتبال و والیبال

کشتی هم مجوز می‌خواهد

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: امیدواریم که مجوز ورود خودروهایی که به فوتبال و والیبال اختصاص داده شده به کشتی هم تعلق بگیرد تا بیشتر مشکلات مالی فدراسیون حل شود.
با توجه به افتخارآفرینی‌های کشتی در میادین مختلف ما درخواست ورود 10 خودرو را به آقای "احمدی‌نژاد "دادیم و ایشان هم به آقای" رحیمی" ارجاع داد و الان در دست بررسی است. اگر همان طور که برای فوتبال و والیبال بدون تشریفات این مجوزها داده شد، برای فدراسیون کشتی هم در نظر گرفته شود بسیاری از مشکلات مالی حل خواهد شد.
وی ادامه داد:‌این درخواست‌ها شخصی نیست و برای ورزش اول کشور است تا این قدر با بحران مالی مواجه نباشد. ضمن اینکه عمده فعالیت‌های فدراسیون در شش ماه اول سال است و اگر در بحث تخصیص بودجه دست‌کم 70 درصد بودجه در ابتدای سال اختصاص داده شودبهره‌وری این اعتبارات به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. مثلا اگر بلیت‌ها را دو ماه زودتر اخذ کنیم حدود 70 درصد صرفه‌جویی خواهیم کرد که البته باید دید این مساله به لحاظ قانونی امکان‌پذیر هست یا خیر.
رنگرز افزود: مشکل شخص رییس فدراسیون نیست. اگر قرار بود از خطیب حمایت نشود حکم سرپرستی او لغو می‌شد. مشکلات با رفتن یا آمدن یک شخص حل نمی‌شود بلکه با دادن مجوزها و تخصیص اعتبارات حل خواهد شد.
نایب رییس فدراسیون کشتی همچنین با بیان اینکه از گذشته تناسبی بین بودجه‌های تخصیصی با برنامه‌های فدراسیون کشتی وجود نداشته است اضافه کرد: در یک دهه گذشته مسائل مالی برای فدراسیون وجود داشته اما در مقطع فعلی با گران شدن ارز و بالا رفتن هزینه‌ها، این کسری بیشتر دیده می‌شود و شرایط سخت‌تر شده است. باید توجه کرد که دلار نسبت به پارسال سه برابر شده اما بودجه ما افزایشی نداشته است.
وی همچنین درباره مشکلات ایجاد شده برای نوجوانان در مغولستان گفت: مشکلی که باعث ایجاد حاشیه شد این بود که ما پولی به آزادکاران پرداخت کردیم تا به فرنگی‌کاران بدهند چون بازگشت فرنگی‌کاران زودتر بود و قرار شد پول را برای آزادکاران بفرستیم اما به خاطر ناهماهنگی‌هایی که رخ داد این اتفاقات به وجود آمد.
وی افزود: این مسئله با یک تماس و ارتباط با دکتر کیم حل می‌شد اما متاسفانه این کار صورت نگرفت. خوشبختانه با مساعدت کمیته ملی المپیک پول را تهیه کردیم. البته من قصد ندارم این مشکل را گردن کسی بیندازم ولی باید در جلسه هیات رییسه نظرات سرپرست‌ها را هم بشنویم چون با این اتفاقات یک هزینه اضافی تحمیل شده است.
رنگرز در ادامه در پاسخ به این سوال که مشکل ایجاد شده برای تیم‌های جوانان در سفارت بلغارستان چه بوده است بیان کرد: دوستانی که به سفارت رفتند باید دو نفر دو نفر وارد می‌شدند تا تشریفات انجام شود. مبلغ مورد نیاز هم با تلاش تهیه شد و به دست‌شان رسید. ما کار خود را بر مبنای بودجه‌ای که تخصیص داده می‌شود انجام می دهیم که این اتفاق روال اداری خودش را دارد. با این حجم کاری چنین اتفاقاتی اجتناب‌ناپذیر است.
نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان گفت: برای اعزام‌ تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به رقابت‌های جهانی نیاز به بودجه داریم. از دوستان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهش می‌کنیم که در این زمینه مساعدت کنند. ما تا چهارشنبه فرصت داریم، البته مکاتبات و پیگیری‌ها صورت گرفته و امیدواریم که بچه‌ها به بلغارستان و صربستان اعزام شوند.
منبع:اکو نیوز


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: