واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

وضعیت مسکن‌مهر امیدیه

فرماندار امیدیه گفت: انتظار داریم همان‌گونه که واحدهای مسکن‌مهر به بهره‌برداری رسیده‌اند، باکیفیت خوبی به مردم تحویل داده شود و واحدهای باقی‌مانده نیز همان کیفیت قبلی را داشته باشند.

به گزارش تدبیر24 حسین لامی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: کیفیت واحدهای مسکن‌مهر شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بهتر بوده است و به همین دلیل انتظار داریم از کیفیت واحدهای باقی‌مانده نیز کاسته نشود.

وی افزود: از ارگان‌های متولی همچون اداره راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره‌ تعاون می‌خواهیم کمیته‌ای تشکیل دهند و در این کمیته نرخ مناسبی برای هزینه ساخت و ساز هر مترمربع مسکن‌مهر تعیین شود، اما نباید کیفیت فدای قیمت شود.

لامی‌زاده تصریح‌کرد: در افتتاحیه‌های قبلی دو هزار واحد مسکن‌مهر شهرستان امیدیه با تمام امکانات به مردم تحویل داده شد؛ انتظار داریم در واحدهای در حال ساخت نیز زیرساخت‌ها با همان کیفیت قبلی باشد و به امکاناتی همچون فضای سبز، پارک‌های محلی، ساخت درمانگاه، مسجد، مدرسه و واحدهای تجاری توجه لازم بشود.

وی عنوان‌کرد: در حال حاضر در دو سایت 55 و 60 هکتاری بیش از 3 هزار واحد مسکن‌مهر با پیشرفت 65 تا 70 درصد در حال احداث است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: