واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰

تعیین سرپرست فدراسیون قایقرانی

احمد گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، گواری که پیش از این رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی بود، با حکمی توسط محمود گودرزی به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی منصوب شد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان برای احمد گواری آمده است:

"با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی و نظر به اتمام دوره شش ماهه سرپرستی آقای خسرو ابراهیمی‌نیا و به استناد اختیارات تبصره ذیل ماده (10) اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران و بموجب این ابلاغ به سمت سرپرست فدراسیون قایقرانی منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با هماهنگی معاونت توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ایی در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بر اساس فهرست افراد واجد شرایط که قبلاً ثبت نام نموده‌اند اقدام نمایند. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال آرزومندم."

همچنین قرار شد پس از ثبت نام از کاندیداهای یازده فدراسیون ورزشی و بلافاصله پس از تایید شدن نامزدهای ثبت نامی توسط حراست، انتخابات فدراسیون‌های باقی مانده برگزار شود.

زمان برگزاری انتخابات 11 فدراسیون ورزشی تا وصول تاییدیه‌های لازم هنوز مشخص نیست.

بنا به گزارش‌های رسیده از این پس قرار است کسی که به عنوان سرپرست فدراسیون‌های ورزشی انتخاب می‌شود و تصمیم به کاندیداتوری در آن فدراسیون‌ها دارد، یک شخص بدون منفعت و بی‌طرف را به عنوان سرپرستی در زمان انتخابات تعیین کند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: