واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰

حواشی سانس ویژه"جدایی نادر"

سانس فوق‌العاده مستند «ازایران، یک جدایی» با قطع چند باره فیلم بالاخره به پایان رسید.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،‌ نمایش فیلم مستند «از ایران، ‌یک جدایی» که درباره فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی است‌،‌ در روزهای 21 و 23 آذرماه در جشنواره بین المللی فیلم مستند (حقیقت) اکران شد و ‌به دلیل استقبال مخاطبان به سانس فوق‌العاده کشیده شد.

قرار بود این فیلم امروز یک‌شنبه، 24آذرماه،‌ بار دیگر در سالن شماره دو سینما فلسطین به نمایش گذاشته شود، اما نمایش آن از ابتدا با اشکالاتی همراه شد که به قطع چند باره فیلم و تعویض سالن انجامید.

نمایش «از ایران، یک جدایی» که بازهم با استقبال زیادی همراه بود، دقایقی پس از ساعت 13 آغاز شد، اما پس از گذشت زمان کوتاهی از شروع نمایش فیلم، به دلیل سینک نبودن صدا و تصویر، پخش آن قطع شد و با عذرخواهی از تماشاگران اعلام شد تا چند دقیقه دیگر مشکل رفع می‌شود.

سپس نمایش فیلم بار دیگر از ابتدا آغاز شد و پس از پخش دقایق دیگری از فیلم دوباره مشکلی در پخش به وجود آمد که در نهایت پس از ترک سالن توسط عده‌ محدودی از تماشاگران،‌ دبیر جشنواره فیلم حقیقت به سالن آمد و ضمن عذرخواهی گفت که نسخه‌ای که در اختیار دارند و نیز هاردی که از طرف کارگردان فرستاده شده با مشکل روبرو است و از حاضران خواست که برای دیدن فیلم به سالن شماره یک سینما فلسطین بروند. به این ترتیب پس از دیدن سه باره‌ی نیم ساعت ابتدایی فیلم در سالن تقریبا پر سینما فلسطین، مستند «از ایران،‌ یک جدایی» بدون مشکل و با تشویق تماشاگران پخش شد.

این مستند به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی ساخته شده که عطایی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی فیلم را هم با همراهی کتایون شهابی، پخش‌کننده و تهیه‌کننده سینمای مستند ایران، برعهده دارد.

مستند «از ایران یک جدایی» درباره‌ی اهمیت جایزه اسکار فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی و بحث‌های پیرامونی آن است که استفاده از انیمیشن در بخش‌هایی از فیلم روند روایت آن را جذاب کرده است. هم‌چنین مصاحبه با اصغر فرهادی، پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی و... از دیگر بخش‌های این مستند است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: