واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

امین حیایی جای مهران مدیری را گرفت

با تغییر در فهرست بازیگران، فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانم» در تهران ادامه دارد
تدبیر24: در حالیکه قرار بود مهران مدیری در یکی از اپیزودهای این فیلم بازی کند حضورش منتفی شده و به تازگی امین حیایی جایگزینش شده است. حیایی در این فیلم نقش کارگری را بازی می کند که دو دستش قطع شده است. تینا پاکروان در تلاش است تا «خانم» را برای نمایش در جشنواره امسال آماده کند.

تا کنون اپیزود دوم و سوم این فیلم فیلمبرداری شده و این روزها پاکروان مشغول فیلمبرداری اپیزود اول با بازی شقایق فراهانی و سیامک انصاری در تهران است. همزمان بهزاد مصلح مونتاژ این فیلم را انجام می دهد. اين فيلم سه اپيزودي داستان زندگي سه زن از سه طبقه اجتماعي متفاوت است. اپيزود اول با بازي شقايق فراهاني و سيامك انصاري داستان زندگي زوجي است كه شوهر به دليل بدهكاري در موقعيت سختي قرار گرفته اند. اپيزود دوم با بازي انديشه فولادوند و اشكان خطيبي داستان نويسنده اي است كه با شوهر آهنگساز اما معتادش زندگي مي كند.

در اپيزود سوم كه امین حیایی و پانته آ پناهي ها  بازي دارند موقعيت كارگري كه دو دستش را از دست داده و سربار همسرش است به تصوير كشيده مي شود.

فيلمبرداري «خانم» را تورج اصلاني بر عهده دارد. امين ميرشكاري (صدابردار)، سعيد ملكان (طراح چهره پردازي) و بهزاد مصلح (تدوين) از ديگر عوامل پشت دوربين اين فيلم هستند. «خانم» اولين فيلم بلند سينمايي تينا پاكروان در مقام كارگردان است كه پيش از اين چند تله فيلم و فيلم كوتاه ساخته و به عنوان مديرتوليد در سينما فعاليت كرده است. سید زاده تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: