واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶

افزایش سن برای صدور مجوز شکار

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اراک با تأکید بر لزوم جلوگیری از شکار بی‌رویه در استان گفت: شاید زمان آن رسیده باشد که سن شکار را افزایش دهیم و به‌عنوان مثال برای افراد کمتر از 40 سال مجوز شکار صادر نکنیم.
به گزارش تدبیر24 حسین ظهوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی مرکزی، افزود: در دنیا برای شکار قانون وجود دارد و باید ما نیز قوانین مؤثری داشته باشیم. باید برای استفاده از سلاح گرم و شکار دوره‌های آموزشی برگزار کنیم چون قطعاً این راهکارها به حفظ حیات‌وحش هم‌چنین حفظ حیات انسانی کمک می‌کند.

وی با بیان این‌که مردم از زندگی محیط‌بانان مطلع نیستند و سختی کار آنها را نمی‌دانند، اظهار کرد: شاید اگر در قالب فیلم‌های مستند کار و زندگی این افراد را نشان دهیم بتوان قانون مدونی را در خصوص این قشر از جامعه تدوین کرد. این تدوین قانون قطعاً به حفظ جان محیط‌بان هم‌چنین جلوگیری از تخلف شکارچیان کمک می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اراک مشکل امروز را قانع نبودن به داشته‌ها دانست و با اشاره به ظرفیت‌های سرشار تالاب میقان اراک گفت: علاوه بر درنا در منطقه‌ی میقان خزندگان و پستانداران بسیاری وجود دارد فقط کافیست که نگاهی همه‌جانبه و کلان به میقان داشته باشیم.

ظهوری خاطرنشان کرد: این منطقه اکوسیستم ویژه‌ای دارد که «درنا» در رأس جاذبه‌های آن است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: