واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

قاتل خاموش باز هم در تبریز قربانی گرفت

گازگرفتگی جان یک زن 32 ساله را در تبریز گرفت
تدبیر24: حبیب حسین‌قلی‌زاد،همسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: یک زن جوان در منزلی در خیابان سرباز شهید تبریز حین استحمام دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

به‌گفته‌ی وی، منوکسیدکربن ناشی از آب گرم‌کن علت اصلی مرگ وی بوده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را به آبریزش بینی، سردرد و سوزش چشم دچار می‌کند مردم باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته به علائم فوق دچار شوند به احتمال زیاد در معرض خطر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن هستند.

حسین‌قلی‌زاده در خصوص هشدارهای لازم در برخورد با مسمومیت‌های ناشی از منوکسیدکربن، یادآور شد: کسی که با گاز منوکسیدکربن به مسمومیت دچار شده باشد باید سریعاً وی را از محیط آلوده به این گاز، خارج کرده و در تماس با هوای آزاد گذاشت.

وی با اشاره به سانحه‌ی رانندگی در کیلومتر 35 جاده‌ی «هوراند – کلیبر» گفت: یکی از رانندگان اداره‌ی راه و ترابری منطقه حین برفروبی جاده به دره سقوط کرد و به علت شدت سانحه جان خود را از دست داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در این سانحه یک نفر دیگر نیز مصدوم و توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 منطقه به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل شد.


 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: