واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

راه‌اندازی دانشکده مترو در کرج

سرپرست دانشگاه جامع علمی -کاربردی شهرداری کرج گفت‌: دانشکده قطار شهری دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری کرج فعالیت خود را از بهمن ماه سال جاری آغاز می‌کند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، احمد افضلی نیری امروز(28آذر)، در جمع خبرنگاران گفت: در کشورهای درحال توسعه شکاف یا فاصله‌ای بین دانشگاه و صنعت وجود دارد که چنین وضعیتی می‌تواند رکود و توقف فعالیت‌ای صنعتی و حتی نابودی صنعت در دنیای رقابتی امروز را سبب ساز شود.
 
وی افزود: برای خروج از این وضعیت همکاری دو جانبه دانشگاه و مراکز تحقیقاتی با صنعت و کاستن فاصله موجود امری ضروری است، چرا که بقاء و پویایی این دو نهاد و رسیدن آن‌ها به جایگاه واقعی خود در ساز و کارهای اجتماعی- اقتصادی در گرو این ارتباط دو سویه است.
 
این مقام مسئول با اشاره به وجود دفاتر ارتباط دانشگاه و صنعت در مراکز دانشگاهی افزود: دفتر ارتباط دانشگاه و صنعت ‌می‌تواند نقشی مهمی در پر کردن شکاف موجود میان دانشگاه و صنعت، همچنین‌ نزدیک کردن آن‌ها به یکدیگر ایفا‌ و از این طریق به ارتقای سطح علمی و فناوری جامعه کمک کند.
 
افضلی نیری درادامه از تاسیس دانشکده قطار شهری دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری کرج خبر داد و گفت: این دانشکده که از بهمن ماه سال جاری ‌فعالیت خود را در چهار رشته آغاز می‌کند، درصدد است تا با برنامه ریزی و نیاز سنجی دانشجویانی تربیت کند که بتوانند با آگاهی و دانش کاربردی گام‌های موثری در راه خدمت به مردم بردارند.
 
وی در پایان سخنان خود از محصولات ارائه شده در دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی کرج سخن به میان آورد و گفت: با در نظر گرفتن محدودیت امکانات و منابع مالی خوشبختانه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار بودند و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد برگزاری هرچه بیشتر این نمایشگاه‌ها در سطح استان باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: