واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵

شناسایی نقاط ضعف و قوت بیمه دانا

مدیرعامل بیمه دانا از راه‌اندازی کمیته‌های حسابرسی و سرمایه‌گذاری در جهت ایجاد شفافیت بیشتر و همچنین افزایش سودآوری شرکت خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، بیژن صادق در مراسم معارفه معاون امور استان‌ها با تاکید بر ادامه فعالیت پرشتاب بیمه دانا تا پایان سال از اتمام شناسایی نقاط ضعف و قوت شرکت و برنامه‌ریزی برای حل برخی مشکلات در قالب پروژه‌های سراسری خبر داد.

وی تاکید کرد: مدیران ستاد و شعب باید بدون تزلزل به فعالیت‌های خود برای تحقق پرتفوی 1000 میلیارد تومانی شرکت تا پایان سال ادامه بدهند؛ البته باید تأکید بر پرتفوهای سودآور برای شرکت باشد.

وی به سه پروژه تعریف شده در سه حوزه مختلف شرکت یعنی استقرار نرم‌افزار جامع، تدوین استراتژی و احیای برند اشاره کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف شرکت شناسایی شده و با تدوین استراتژی کلی و بازایابی شرکت باید جایگاه واقعی شرکت با اتکاء به نیروهای توانمندش دوباره احیاء شود.

مدیرعامل بیمه دانا افزود: تغییرات ایجاد شده در جهت بهبود فعالیت‌های شرکت انجام شده و انتظار این است که روا‌ن‌سازی امور برای شعب و نمایندگان بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

صادق همچنین از فعالیت‌های معاون پیشین امور استان‌ها تجلیل و برای معاون جدید آروزی موفقیت کرد.

در ادامه جلسه عباس جبل‌عاملی، رئیس هیئت مدیره ضمن حمایت از برنامه‌های جدید مدیرعامل از دکتر مجتبی عطری و دکتر سعید شیرزادی به عنوان اعضای جدید هیئت‌ مدیره نام برد که مقرر شد در جلسه‌ای جداگانه مراسم معارفه این دو عضو جدید نیز برگزار شود.

در پایان این جلسه حسین حسینی، مدیر جدید آموزش و معاون سابق امور استان‌ها گزارشی از عملکرد خود در طول دوران سرپرستی این معاونت ارائه کرد و سپس نصرت الله امیرحسینی، معاون جدید امور استان‌ها برنامه‌های خود را در این حوزه تشریح کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: