واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

آغاز اجرای سفر رویایی کوتوله‌ها

نمایش «سفر رویایی کوتوله‌ها» نوشته‌ی دیوید وود با ترجمه‌ی حسین فدایی حسین به کارگردانی پرستو گلستانی از سوم دی‌ماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، این نمایش فضایی کاملا فانتزی و موزیکال دارد و داستان آن درباره‌ی زندگی دو مجسمه کوچک باغچه است که در خانه‌ی آدم بزرگ‌ها جان می‌گیرند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند سفری خیال‌انگیز به جزیره‌ای داشته باشند که همیشه آدم بزرگ‌ها حرفش را می‌زنند، جزیره‌ی تعطیلات ...

در این نمایش، بازیگرانی مانند سیدرضا علوی، امید زارع محمدی، میلاد رمضانی (ورجاوند)، مینووش رحیمیان و هومن خدادوست به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «سفر رویایی کوتوله‌ها» هر روز ساعت 17:30 در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به صحنه می‌رود.

 نمایش «غول بزرگ مهربان» دیگر نمایشی که این روزها با کارگردانی مریم کاظمی در تالار هنر اجرا می‌شود و سوم دی‌ماه ساعت 19 نیز برای هنرمندان و منتقدان تئاتر روی صحنه می‌رود و جلسه‌ی نقد و بررسی آن در پایان اجرا و با حضور کارشناسان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

این نمایش روزهای یکشنبه و دوشنبه (اول و دوم دی‌ماه) به‌مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی اجرا نمی‌شود.

نمایش «غول بزرگ مهربان» نوشته‌ی دیوید وود با ترجمه‌ی سیدحسین فدایی حسین، نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به‌صورت زنده و عروسکی اجرا می‌شود و تا 13 دی‌ماه روی صحنه خواهد بود.

در این نمایش حسین محب اهری بازیگر شناخته‌شده‌ی تئاتر و تلویزیون نقش غول بزرگ مهربان را بازی می‌کند. دیگر بازیگران این نمایش مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری هستند.

دو شماره‌ی تلفن 88847272 و 88306640 آماده‌ی پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی تماشاگران است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: