واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

همدان در تولید دارو ورود می‌یابد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان بر ورود به حوزه تولید دارو در استان توسط پژوهشگران تاکید کرد
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،منطقه همدان، دکتر "سعید بشیریان" روز شنبه 30 آذر ماه سال جاری در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر استان اظهار کرد: در امر داروسازی با همکاری دانشکده شیمی دانشگاه بوعلی سینا شرایط و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم تولید دارو داشته باشیم و در صورت خروجی مثبت تولید به انبوه برسانیم.

وی افزود: امر پژوهش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان باید در امر پژوهش ورود یابند چراکه گروهی از اساتید و اعضاء ‌هیات علمی در زمینه پژوهش خوب کار می‌کنند اما برخی دیگر که 80 درصد اساتید و اعضاء هیات علمی را تشکیل می‌دهند باید به سمت امور پژوهشی تشویق شوند و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در خود استفاده کنند.

بشیریان خاطرنشان کرد: برخی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی توانایی انجام امور پژوهشی را دارند که بیشتر مورد حمایت قرار خواهند گرفت تا بتوانند در حوزه پژوهش پیشرفت کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه نشر مقالات عملکرد خوبی داشته اما در مورد چاپ کتاب باید بیشتر کار کنیم چراکه در حال حاضر تنها 17 کتاب در حوزه امور پژوهشی به چاپ رسیده و با توجه به ظرفیت‌های موجود در اساتید می‌توان این رقم را به طور چشمگیر افزایش داد.

وی افزود: شاخص‌های انتخاب پژوهشگران مشخص بوده و هر یک از پژوهشگران که قابلیت انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر را داشتند از فیلترهای زیادی عبور کردند.

بشیریان تصریح کرد: در حوزه تحقیقات باید از حرف به عمل برسیم و تقویت مراکز تحقیقاتی را در عمل ارتقاء دهیم.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: