واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۰

قانون دست آقای وکیل را رو کرد!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری وکیل قلابی در گرگان خبر داد که با ادعای آزاد کردن زندانیان، طعمه های خود را فریب می داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا اکبری روز شنبه در این باره گفت: وکیل قلابی که با معرفی خود به عنوان مأمور بازرسی، اقدام به کلاهبرداری تحت عنوان آزاد کردن زندانیان می کرد، طی یک عملیات پلیسی با همکاری مأموران یگان حفاظت دادگستری استان دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم مردی 57 ساله و دارای سوابق متعدد کیفری است.

وی اظهار کرد: متهم پس از این که آخرین بار از زندان آزاد شد با تغییر شیوه جرائم خود این بار به سراغ افرادی رفت که در دادسرا پرونده داشته و یکی از اعضاء خانواده آنان در زندان افتاده بود.

سرهنگ اکبری ادامه داد: مرد تبهکار پس از شناسایی این گونه افراد، خود را وکیل یا مأمور سازمان بازرسی معرفی و با این ادعا که می تواند به آن ها کمک کند نقشه اش را عملی می کرد.

وی افزود: نخستین طعمه وی جوانی بود که در قبال ارائه یک میلیون تومان خواستار آزادی یکی از بستگانش از زندان شده بود.

وی تصریح کرد: متهم پس از اخذ وجه مورد نظر از مالباخته ناپدید شد که پس از شکایت وی به مراجع قضایی دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان در ادامه به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر پرداخت بیش از پنجاه میلیون ریال به مرد شیاد در قبال آزادی برائت از قصاص اشاره کرد و گفت: شکات دیگری نیز هر کدام با ارائه مدارکی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

وی اضافه کرد: با تشکیل تیمی ویژه متشکل از مأموران پلیس آگاهی و یگان حفاظت دادگستری استان متهم شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به کشف حدود 200 پرونده مربوط به مراجع قضایی در منزل متهم خاطرنشان کرد: پرونده های کشف شده نشان می داد که این مرد شیاد از افراد زیادی با این شگرد کلاهبرداری کرده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: