واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
تمام خدمات کنسولی در لندن ارائه می‌شود

خبر افخم درباره روابط ایران و انگلیس

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تصمیمات اولیه با اعزام کاردارهای غیرمقیم دو کشور اتخاذ شده و هر دو طرف تلاش دارند بطور تدریجی روابط خود را ارتقا دهند، گفت: در حال حاضر تمام خدمات کنسولی در لندن به هموطنان ایرانی ارائه می‌شود.
تدبیر24: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تصمیمات اولیه با اعزام کاردارهای غیرمقیم دو کشور اتخاذ شده و هر دو طرف تلاش دارند بطور تدریجی روابط خود را ارتقا دهند، گفت: در حال حاضر تمام خدمات کنسولی در لندن به هموطنان ایرانی ارائه می شود.

مرضیه افخم درباره زمان بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران و سفارت ایران در لندن اظهار داشت: هر دو کاردار ترددی ایران و انگلیس به کشورهای مقابل سفری داشتند و ارزیابی و برآورد اولیه ای از محل کار و ساختمان های دیپلماتیک کشورهای خود داشتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره زمان نهایی بازگشایی سفارتخانه های ایران و انگلیس در دو کشور گفت: تصمیمات اولیه با اعزام کاردارهای ترددی دو کشور اتخاذ شده و هر دو طرف تلاش دارند گام به گام و تدریجی روابط خود را ارتقا دهند.

محمد حسن حبیب الله زاده کاردار غیرمقیم جمهوری اسلامی ایران در انگلیس است که در نخستین سفر خود روز پنجشنبه (21 آذرماه)به منظور بازدید از اماکن و ساختمان های دیپلماتیک کشورمان در لندن و دیدار و گفت و گو با مقامات وزارت خارجه انگلیس، وارد لندن شد. آجی شارما نیز کاردار غیرمقیم این کشور در ایران است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: