واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶

کشف 350 تن مواد مخدر در ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به کشف 350 تن انواع مواد مخدر در 8 ماهه سال جاری گفت:استان هرمزگان با کشف بیش از 75 تن مواد مخدر رکورد دار در کشور است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارˈعلی مویدیˈ درهرمزگان گفت: این استان میدان جنگ نابرابر مافیای بین المللی و مرزبانان ما در منطقه است، عوامل انتظامی به لحاظ آمادگی و تخصص ضربات مهلکی به پیکره قاچاقچیان وارد کرده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان رکورد دار کشفیات در سال جاری است.

سردار ˈمویدیˈ اظهار داشت: در 8 ماهه امسال ( فروردین تا آبان) بالغ بر 350 تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شد که بیش از 75 تن آن مربوط به استان هرمزگان است که حاصل مدیریت، برنامه ریزی، مقابله جدی و هدفمند با باندها وبرخورد با خرده فروشان مواد مخدربوده است.

این مقام انتظامی کشور با اشاره به گرایش و تغییر روش قاچاقچیان درحمل موادمخدر از خشکی به دریا، افزود: این مسیر نیز برای سوداگران مرگ خطرناک و ناامن شده و قاچاقچیان به راحتی قادر به انجام فعالیت های مجرمانه خود نیستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به انسداد مرزهای زمینی شرق کشور، یادآور شد: امسال بودجه خوبی برای انسداد مرزها اختصاص داده شده است، تعامل خوبی نیز با کشورهای همجوار در بحث مقابله و مبارزه با قاچاق کالا وجود دارد.

سردارˈعلی مویدیˈ تصریح کرد: امروزه مواد مخدر دیپلماسی خاص خود را دارد، ایران با 40 کشور در این خصوص همکاری داشته و پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: