واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

بررسی بودجه پلیس در مجلس

بودجه نیروی انتظامی، شهرداری ها و ثبت احوال در جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیته بودجه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، امیر خجسته با اعلام این مطلب، افزود: بر اساس نظریات واصله به کمیسیون و تصمیم اعضای محترم مبنی بر تشکیل کمیته بودجه، این کمیته از صبح امروز با بررسی پیشنهادات بودجه نیروی انتظامی، شهرداری ها و ثبت احوال کار خود را آغاز کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس توجه به ارتقا شرایط مناسب زندگی و تسهیل خدمات شهری را از جمله نکات مورد توجه کمیسیون بودجه در امور شوراها ارزیابی کرد و افزود: شهرداری ها عهده دار بحث مهمی چون ارائه خدمات شهری ساخت و ساز، ساماندهی بافت های فرسوده حمل و نقل و ترافیک شهری هستند که لازم است جهت حمایت از ارائه این خدمات وضعیت پرداخت به این بخش قانونمند و هدفمند شود.

خجسته ارتقا سطح معیشت کارکنان نیروی انتظامی را از دیگر برنامه های کمیسیون متبوع خود در بررسی بودجه 93 ذکر کرد و گفت: با ترمیم و واقعی سازی تعرفه برخی از خدمات از جمله صدور گواهینامه هوشمند و یا سایر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی به دنبال آن هستیم تا سطح معیشت و زندگی کارکنان ناجا را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون با هر پیشنهادی که در راستای ارتقای معیشت کارکنان نیروی انتظامی باشد، موافقت می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: