واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴

تیموریان:مشکل اصلی فوتبال پول است

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران گفت:مسایل مالی، مشکل اصلی فوتبال ایران است که اکثریت باشگاه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، آندرانیک تیموریان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های استقلال تهران و داماش گیلان انتخاب شد، اظهار کرد: ابتدا باید به هواداران استقلال بابت کسب 3 امتیاز دیدار امروز (سه شنبه) با داماش تبریک بگویم.

وی افزود: به داماشی ها نیز خسته نباشید می گویم و می دانم که به دلیل مشکلات مالی در این روزها روحیه خوبی ندارند و باید به آنان بگویم که وضعیت ما هم در تیم بزرگ استقلال از نظر مالی بهتر از داماش نیست.

تیموریان عنوان کرد: فوتبال شغل محسوب می شود و پول هم بخشی از آن است که متاسفانه امروزه اکثر باشگاه های ایرانی در شرایط نامناسب مالی هستند.

وی در خصوص نمایش نه چندان دلپذیر استقلال تهران در هفته های اخیر، گفت: فشردگی بازیها سبب شده تا زمان کافی برای ریکاوری نداشته باشیم و امیدوارم در بازیهای بعدی، نمایش مناسب تری را در زمین پیاده کنیم.

روح الله سیف الهی بازیکن 23 تیم داماش که به عنوان بازیکن اخلاق دیدار با استقلال تهران انتخاب شد، گفت: زیر نظر علی دایی به پرسپولیس ملحق شدم، اما در این باشگاه چندان فرصت بازی نداشته و به همین دلیل راهی داماش گیلان شدم.

وی افزود: استقلال با کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد در ورزشگاه آزادی برای تمامی تیم ها خطرساز است، با این حال امروز داماش عملکرد چندان بدی نداشت.

این بازیکن در مورد مشکلات مالی داماش گیلان گفت: باور کنید روحیه مناسبی برای این دیدار نداشتیم و با این حال تمام توان خود را به کار بستیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: